Αυτό είναι το νέο πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV της Suzuki - Ποιο μοντέλο θα αντικαταστήσει (photos)


Το Suzuki eVX θα φτάσει στην παραγωγή το 2025 και στόχος του είναι να μεταφέρει το τετρακίνητο DNA της φίρμας στην εποχή του ηλεκτρισμού.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 11/1/2023

Η Suzuki παρουσίασε ένα ηλεκτρικό concept SUV στο πλαίσιο της πρώτης media day της έκθεσης Auto Expo 2023 (13-18 Ιανουαρίου για το κοινό), στα προάστια του Δελχί στην Ινδία και πλέον άρχισαν οι εκτιμήσεις για το ποιο μοντέλο της μπορεί να αντικαταστήσει.

Με μήκος 4.300 mm, το πρωτότυπο eVX εκτιμάται από πολλούς ότι μπορεί να είναι ο EV διάδοχος του S-Cross, το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο μήκος. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να αποτελέσει την επόμενη μέρα του Vitara, που είναι μικρότερο σε μήκος κατά 125 mm. Όσο για τις υπόλοιπες διαστάσεις, το πλάτος του είναι 1.800 mm και το ύψος 1.600 mm.

Το eVX είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV με τους Ιάπωνες να αναφέρουν ότι αποτελεί το πρώτο «προϊόν» του παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση.

Έχοντας προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην αγορά έως το 2025, το eVX είναι ένα μοντέλο BEV που συνδυάζει το 4x4 DNA της Suzuki με τα προηγμένα χαρακτηριστικά των πιο πρόσφατων ηλεκτρικών μοντέλων της, θέλοντας να μεταφέρει την κληρονομιά 4x4 της μάρκας στη νέα ηλεκτρική εποχή.

Το εξωτερικό έχει σχεδιαστεί για να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως SUV της Suzuki, αν και δείχνει πολύ πιο μοντέρνο σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα. Στο μπροστινό μέρος, έχει προβολείς LED σε σχήμα V που συνδέονται με μια διαφανή μάσκα πάνω από το έμβλημα της Suzuki.

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από τα τονισμένα φτερά, τις πόρτες χωρίς πλαίσιο, τις χωνευτές λαβές των θυρών και τις φουτουριστικές ζάντες αλουμινίου σε στυλ αεροσκάφους. Προφανώς, φτάνοντας στη γραμμή παραγωγής, ορισμένα από αυτά τα χαρακτηριστικά θα «λειανθούν», όπως οι κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες.

Η οροφή και οι κολώνες A είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, εξασφαλίζοντας δίχρωμη εμφάνιση στο πρωτότυπο, σε συνδυασμό με τη διακριτική πράσινη απόχρωση αλλά και τους μπρονζέ τόνους στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Περνώντας στο πίσω μέρος, τα φώτα LED καλύπτουν όλο το πλάτος και είναι τοποθετημένα ψηλά. Διαθέτουν τρισδιάστατα γραφικά και δείχνει ότι ανοίγουν μαζί με την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Τέλος, υπάρχει και μια μεγάλη αεροτομή.

Η μπαταρία του EV είναι ενεργειακής χωρητικότητας 60 kWh και μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 550 km. Ωστόσο η εκτίμηση προκύπτει από τον τροποποιημένο κύκλο οδήγησης της Ινδίας (MIDC) και όχι με βάση το νέο, αυστηρότερο, ευρωπαϊκό πρότυπο WLTP. Αντίθετα, δε δόθηκε καμία πληροφορία για τον ηλεκτροκινητήρα.

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψω το eVX, το πρώτο μας παγκόσμιο EV. Στον Όμιλο Suzuki, η αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη αποτελεί προτεραιότητα. Προωθούμε μια σειρά από παγκόσμια μέτρα για τη μείωση εκπομπές αερίων θερμοκηπίου. Η Suzuki θα συνεχίσει να παρέχει πολύτιμα προϊόντα στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, βελτιστοποιώντας τα για τον τρόπο που ζουν και οδηγούν διαφορετικοί άνθρωποι», τόνισε ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, Toshihiro Suzuki.