Διευρύνεται η κοινή χρήση των ταχυφορτιστών της Tesla στην Ευρώπη


Όπως ανακοινώθηκε, η Tesla πρόκειται να μεγαλώσει τη λίστα των ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων άλλων εταιρειών θα μπορούν να χρησιμοποιούν τους ταχυφορτιστές της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 23/6/2022

Μέχρι πριν από λίγους μήνες το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla ήταν ένα «κλειστό κύκλωμα» το οποίο μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μόνο οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της για τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους. 

Όμως, από τα τέλη του προηγούμενου έτους και έπειτα, ο κ. Elon Musk άλλαξε τη συγκεκριμένη στρατηγική της εταιρείας και έκτοτε επιτρέπει και όσους έχουν κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας να επωφελούνται από την υπηρεσία ταχείας φόρτισης.

Αρχικά, αυτό επετράπη σε οκτώ χώρες της Ευρώπης αλλά ο αριθμός τους πρόκειται να μεγαλώσει σύντομα και να φτάσει τις 13 ή ακόμα και τις 14. Όπως έγινε γνωστό, στη λίστα των ως τώρα ευρωπαϊκών κρατών θα προστεθούν σύντομα και οι Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ελβετία, Δανία και Φινλανδία, ενώ υπάρχουν σκέψεις να γίνει το ίδιο και στην Ιταλία.

Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι με αυτή την απόφασή του, δηλαδή να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άλλων εταιρειών να φορτίζουν τα οχήματά τους στο δίκτυο της Tesla, ο κ. Musk έχει δύο στόχους: Πρώτον, να αυξήσει τον τζίρο από τη χρήση των ταχυφορτιστών αυτής και να προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους αγοραστές στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, καθώς θα είναι πιο εύκολο να βρίσκουν σημεία φόρτισης σε δημόσιο χώρο.

Η διαδικασία για τη χρήση των ταχυφορτιστών της Tesla από και όσους δεν είναι πελάτες της γίνεται με την ίδιο τρόπο για όσους είναι. Μέσω της κατάλληλης εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα «Android» ή «iOS» μπορούν να κατευθύνονται στον πιο κοντινό διαθέσιμο φορτιστή και ενεργοποιούν την επιλογή «Φορτίστε το μη Tesla μοντέλο σας».

Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει εάν το αυτοκίνητο είναι της εταιρείας ή όχι για να χρεώνει αντίστοιχα την παροχή ενέργειας. Σύμφωνα με την πολιτική της Tesla, οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της χρεώνονται λιγότερο την κιλοβατώρα, ενώ όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας περισσότερο, συγκριτικά.