Ford Mustang Mach-E: Το 2026 η δεύτερη γενιά - Σκέψεις για coupe έκδοση


Αναφορές που έρχονται από την Αμερική αποκαλύπτουν το πλήρες χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης του ηλεκτρικού SUV ενώ βάζουν στο... παιχνίδι μία coupe έκδοση.  

  • 11/12/2022

Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Ford μάς ενημέρωσε για την εξαιρετική εμπορική πορεία που πραγματοποιεί η Mustang Mach-E, με τη γραμμή παραγωγής στο Μεξικό να δουλεύει στα κόκκινα και ήδη να έχει επιτευχθεί ο στόχος των 150.000 μονάδων. 

Ωστόσο όλα δείχνουν ότι η εταιρεία δεν επαναπαύεται στις δάφνες της και σχεδιάζει ήδη τη δεύτερη γενιά του ηλεκτρικού SUV που θα δώσει επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις.

Έτσι σύμφωνα με αναφορά που έγινε στο forum Mach-E Club και στηρίζεται σε στοιχεία του AutoForecast Solutions, η νέα γενιά αναμένεται να εμφανιστεί το 2026 ενώ το ενδιαφέρον είναι ότι ανάμεσα στις διαθέσιμες εκδόσεις θα υπάρχει και μία που θα συνοδεύεται από τη λέξη "coupe"! Συγκεκριμένα το χρονοδιάγραμμα που αποκαλύφθηκε αναφέρει:

1η γενιά Mustang Mach-E (CX727)

  • Τέλος παραγωγής: Ιούνιος 2026

2η γενιά Mustang Mach-E (CX733)

  • Έναρξη παραγωγής: Ιούλιος 2026
  • Τέλος παραγωγής: 2033

Mach-E Coupe (CX799)

  • Έναρξη παραγωγής: Ιούλιος 2026
  • Τέλος παραγωγής: 2031

Κάπου εδώ φυσικά προκύπτουν ερωτήματα τα οποία θα λυθούν μόνο όταν αποφασίσει η Ford να... ξεκαθαρίσει το τοπίο. Η coupe έκδοση θα "πατήσει" πάνω στη λογική της BMW και της Mercedes που λανσάρουν τα πολυτελή SUV με το συγκεκριμένο αμάξωμα; Ή μήπως η λέξη «coupe» βάζει στο παιχνίδι το ηλεκτρικό μέλλον της «κλασικής» Mustang, η οποία τον Σεπτέμβριο αποκάλυψε την τελευταία γενιά της πριν περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης; 

Κλείνοντας, θυμίζουμε ότι η πρώτη προσπάθεια για ένα Coupe SUV ήρθε το 2007 από την BMW με την Χ6, δημιουργώντας τη “μόδα” πάνω στην οποία πάτησαν μια σειρά από εταιρείες όπως η Mercedes (GLC), και Audi (Sportback).

Η γραμμή των SUV που ασπάζονται τη συγκεκριμένη σχεδιαστική φιλοσοφία είναι άκρως εντυπωσιακή, ωστόσο την ίδια στιγμή θυσιάζονται η άνεση και οι χώροι, ιδίως στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, στο σημείο όπου η οροφή αρχίζει να «κόβει».

Οι σχεδιαστές της Mustang Mach-E κατάφεραν ωστόσο με ένα στιλιστικό «τρικ» να δώσουν ήδη την αίσθηση του coupe SUV, με το μαύρο τελείωμα στο πίσω μέρος της οροφής. Έτσι συνδύασαν τη σπορ γραμμή  χωρίς να περιορίσουν ούτε στο ελάχιστο την άνεση και την ευρυχωρία στο εσωτερικό.