Η δεύτερη γενιά της M2 που αποκαλύφθηκε προ ολίγων ημερών αποτελεί μία από τις τελευταίες ατόφιες "ΜΕΚ" προτάσεις της φίρμας πριν αρχίσει να μπαίνει σταδιακά στη... πρίζα.. Το τμήμα M της BMW κατευθύνεται ήδη προς μία φιλοσοφία εξηλεκτρισμού, καθώς όλα τα μοντέλα του τμήματος θα είναι υβριδικά από το 2023 και έπειτα.
Τι σημαίνει αυτό για την M2;
Οι Βαυαροί της BMW έχουν ήδη αποκλείσει τους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, ενώ και ο εξακύλινδρος σε σειρά δε φαίνεται ότι θα επιβιώσει τη νέα εποχή που ξημερώνει, κυρίως λόγω μεγέθους, όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος του τμήματος, Frank van Meel. Αυτό φαίνεται λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι πιο αυστηροί κανονισμοίέρχονται από το 2025 και εν συνεχεία το 2030, ενώ η πώληση νέων οχημάτων με ΜΕΚ θα απαγορευτεί πλήρως από το 2035.
Ο van Meel εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CarBuzz ότι η δημιουργία ενός PHEV με μικρό κινητήρα δεν θα ήταν μία σοφή επιλογή, καθώς η ΜΕΚ θα πρέπει να έχει την απαραίτητη ισχύ ώστε να κάνει το όχημα αρκετά δυνατό, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού συστήματος: «Μία υβριδική κινητήρια μονάδα σε ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα επειδή τα υβριδικά πρέπει να έχουν ικανοποιητική ισχύ, ακόμα και αν το ηλεκτρικό κομμάτι δεν είναι διαθέσιμο. Αν η βάση δεν είναι αρκετά ισχυρή, ένα υβριδικό δεν έχει κανένα νόημα».
Η μελλοντική τρίτη γενιά της M2 δεν αναμένεται να καταφτάσει πριν το τέλος της δεκαετίας, όμως, σύμφωνα με τα λεγόμενα του στελέχους, μία πλήρως ηλεκτρική M2 είναι το πιο πιθανό σενάριο. Η εταιρεία φαίνεται αρκετά αποφασισμένη να καταργήσει τις μικρότερες κινητήριες μονάδες, προς το παρόν όμως η ολοκαίνουργια, μικρή M2 φέρει έξι κυλίνδρους.