Η Mazda δεν πιστεύει στη μεγάλη αυτονομία των EV και έχεις τους λόγους της


Οι Ιάπωνες θεωρούν ότι για τους υποψήφιους αγοραστές των ηλεκτρικών οχημάτων, η ταχύτητα φόρτισης είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/2/2023

Ο διευθυντής της Mazda στις ΗΠΑ είναι επιφυλακτικός όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη αυτονομία, καθώς θεωρεί ότι αυτή δεν είναι η πιο βιώσιμη λύση για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της αυτοκίνησης.

Σύμφωνα με τον Jeffrey Guyton, η μεγάλη αυτονομία, άνω των 500 km, δεν είναι το πρώτο μέλημα των πελατών, παρά την τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. «Δε νομίζω ότι αυτό είναι βιώσιμο,» είπε.

Κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης του CX-90 πριν λίγες μέρες, ο Guyton μίλησε στο Green Car Reports, υποστηρίζοντας ότι οι ιδιοκτήτες -και οι εν δυνάμει ιδιοκτήτες- EV, θα αλλάξουν τις προτεραιότητές και τις ανάγκες τους. Η ευκολία της φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος στο σπίτι θα υπερισχύσει της αυξημένης αυτονομίας, τουλάχιστον για τις καθημερινές μετακινήσεις των περισσοτέρων, οπότε η ζήτηση για μοντέλα με μεγάλη αυτονομία θα μειωθεί.

Σε αυτό φυσικά καλούνται να βοηθήσουν και οι κρατικοί μηχανισμοί, βελτιώνοντας και ενισχύοντας τις υποδομές φόρτισης EV.

Ο Guyton υπογράμμισε επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει κάποια στιγμή να κάνει συνολικά τη «στροφή» στις μικρότερες μπαταρίες, εξαιτίας της περατότητας των πόρων που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μπαταριών. Συνέχισε λέγοντας ότι αν μία μικρότερη μπαταρία φορτίζεται με γρηγορότερο ρυθμό, δεν υπάρχει η ανάγκη για αύξηση της αυτονομίας, τοποθετώντας μία τεράστια μπαταρία, αφού οι περισσότεροι οδηγοί δεν κάνουν καθημερινά μεγάλα ταξίδια.