Η Toyota ηγείται του σχεδιασμού μπαταριών στερεού τύπου με 1.331 πατέντες


Η Toyota δείχνει να βρίσκεται μπροστά στην κούρσα των μπαταριών στερεού τύπου, έχοντας καταθέσει τις περισσότερες πατέντες από κάθε άλλη ανταγωνιστική εταιρεία. 

  • 16/7/2022

Σε μία αγορά που ελέγχεται κυρίως από κορυφαίες Ασιατικές εταιρείες, 6 από τις οποίες είναι Ιαπωνικές, η Toyota έχει ξεπεράσει την Panasonic και την Idemitsu στο σχεδιασμό μπαταριών σταθερού τύπου (solid state).

Η ιαπωνική εφημερίδα Nikkei δημοσίευσε πρόσφατα μία έρευνα σχετικά με τις πατέντες της κάθε εταιρείας που έχουν υποβληθεί μέσω του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας από το 2000 μέχρι το 2022.

Παρόλο που η Toyota εισήλθε στο χώρο των EV πρόσφατα, έχει ήδη κάνει μεγάλα άλματα στο σχεδιασμό μπαταριών σταθερού τύπου, στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού των οχημάτων παραγωγής της.

Έχει ξεπεράσει κατά πολύ την Panasonic και την Idemitsu, όσον αφορά τον αριθμό πατεντών που έχει υποβάλει μέσω του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας και είναι πρώτη στη λίστα των εταιρειών με τις περισσότερες πατέντες.

Η Toyota προπορεύεται της κατάταξης, με 1.331 πατέντες, με την Panasonic Holdings να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 445και την Idemitsu Kosan να έχει μόλις 272. Η μοναδική μη-Ιαπωνική εταιρεία στις πρώτες 5 θέσεις της λίστας αυτής είναι η Ν. Κορεάτικη Samsung.

Η Ιαπωνική εταιρεία, έχοντας ξεκινήσει την έρευνα για τις μπαταρίες σταθερού τύπου μέσα στη δεκαετία του '90, παρουσίασε το πρώτο της πρωτότυπο που χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία το 2020, το Toyota LQ Concept και σκοπεύει να κατασκευάσει το πρώτο όχημα παραγωγής τέτοιου τύπου, μέχρι το 2025. Άλλες εταιρείες, όπως η Nissan, η Honda και η Volkswagen, έχουν παρόμοια σχέδια για το δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας.