Η Volkswagen μπαίνει στον... χορό των sports car με ένα «θηρίο» 680 PS!


Η Volkswagen εμφανίζεται έτοιμη να εισέλθει σε νέα κατηγορία, δουλεύοντας στην ανάπτυξη ενός σπορ αυτοκινήτου, που θα έχει εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα και θα τα «βάλει» με την Porsche Taycan Turbo.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: VOLKSWAGEN
  • 21/2/2023

Η Volkswagen δείχνει να μην εγκαταλείπει τη φιλοσοφία πίσω από τα σπορ αυτοκίνητα, παρόλο που πολλά εκ των σπορ concept cars που έχει παρουσιάσει στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα το XL Sport (κεντρική φωτό), δεν είδαν ποτέ το φως της γραμμής παραγωγής. Φυσικά, ένα τέτοιο εγχείρημα δε θα ήταν δυνατό να φέρει θερμικό κινητήρα, κι έτσι οι Γερμανοί φαίνεται να έχουν εστιάσει στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου.

Μαζί με την ανακοίνωση σχετικά με την κατασκευή ηλεκτροκινητήρων στις εγκαταστάσεις της, η εταιρεία έκανε νύξη για την πιθανότητα δημιουργίας μιας παντοδύναμης μονάδας ισχύος, για χρήση σε σπορ αυτοκίνητο. Εκτός από την εξέλιξη των δικών της κυψελών μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, η Volkswagen έχει αναλάβει και την δημιουργία των μετασχηματιστών αλλά και συστημάτων θερμικής διαχείρισης.

Αυτό δημιουργεί ένα ικανότατο «οπλοστάσιο» για τους Γερμανούς, οι οποίοι φυσικά θα επωφεληθούν σημαντικά, όσον αφορά στη δημιουργία συμβατικών EV, αλλά και σπορ αυτοκινήτων.

Έτσι, η απαραίτητη τεχνολογία για το «χτίσιμο» ενός τέτοιου πρότζεκτ βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, και προορίζεται να είναι έτοιμη την κατάλληλη στιγμή, για το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία θα βασίζονται στην εξελιγμένη μορφή της τρέχουσας πλατφόρμας MBE. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εν λόγω σπορ μοντέλο θα «κουβαλά» πάνω από 680 PS ιπποδύναμης, με το μελλοντικό εγχείρημα της VW να τα βάζει με την Porsche Taycan Turbo.

Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να σταματήσει την παραγωγή άλλων ειδών οχημάτων, αφού φαίνεται να έχει μπει για τα καλά στην αγορά των SUV, αλλά και αυτές των sedan και των hatchback, τα οποία άλλωστε αποτελούν τον «κορμό» της γκάμας της. Όσο περιμένουμε την κυκλοφορία του νέου «κτήνους» της Volswagen, τα ID. Buzz GTX και ID.3 GTX θα πρέπει να είναι αρκετά, παίρνοντας τις θέσεις τους στο πλευρό των ID.4 GTX και ID.5 GTX.