MG4: Το νέο ηλεκτρικό hatchback της MG έρχεται για να κοντράρει το Kia EV6 (photos)


H Morris Garage ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας ένα hatchback με crossover στοιχεία και τιμή που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα το τοποθετήσει ως μία VFM επιλογή.  

  • 5/7/2022

Ήταν τέλη Φεβρουαρίου όταν η βρετανική Morris Garage αποφάσισε να προχωρήσει στο teasάρισμα της νέας πρότασης που ετοιμάζει και η οποία αφορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό hatchback.

Με αυτή την παρουσίαση η MG έδειχνε τις προθέσεις της σχετικά με την τοποθέτηση που επιθυμεί να έχει στην επόμενη μέρα της αυτοκίνησης και σημαντικός αρωγός σε αυτή την προσπάθεια είναι φυσικά η κινεζική SAIC Motor Corporation Limited η οποία εξαγόρασε το βρετανικό brand με στόχο την αναγέννησή του.

Πριν από λίγες ώρες η MG αποκάλυψε πλήρως το νέο hatchback που ετοιμάζει να λανσάρει και το οποίο θα έχει ως άμεσους ανταγωνιστές προτάσεις όπως τα Kia EV6, Hyundai Ioniq 6 και VW ID.3.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί θα είναι η MSP (Modular Scalable Platform) η οποία θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά από άλλα μοντέλα, διαφορετικών κατηγοριών, που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. To μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.287 mm, το πλάτος 1.836 mm και το ύψος 1.504 mm.

Το πεντάθυρο hatchback διαθέτει αναμενόμενα crossover στοιχεία στην εμφάνισή του με το μπροστά μέρος να ξεχωρίζει για το αιχμηρό του κόψιμο που δίνει ένα πιο επιθετικό στιλ. Στο πίσω μέρος το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ενιαία LED ταινία που τρέχει από τη μία έως την άλλη άκρη και θυμίζει έντονα Toyota Yaris.

Στο εσωτερικό έχουν ακολουθηθεί οι τάσεις της σύγχρονης εποχής και έτσι ο πρωταγωνιστικός ρόλος έχει δοθεί σε μια μεγάλη αιωρούμενη οθόνη για το σύστημα πολυμέσων και μία μικρότερη που φιλοξενεί τον πίνακα οργάνων. Η δεύτερη είναι τοποθετημένη πίσω από το διάκτινο τιμόνι που έχει επιλέξει η MG και θυμίζει έντονα… Skoda.

Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε πως έχει πετύχει κατανομή βάρους 50:50 και το οποίο σε συνδυασμό με την κίνηση στον πίσω άξονα προφέρει κορυφαίο κράτημα στις γωνίες αλλά και υψηλό επίπεδο οδηγικής απόλαυσης για αυτόν που θα επιλέξει να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα.

Αρχικά το MG4 θα είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες χωρητικότητας 51 kWh και 64 kWh που θα προσφέρουν αυτονομία της τάξεως των 350 km και 450 km αντίστοιχα (WLTP). Στην δεύτερη περίπτωση το αυτοκίνητο θα είναι σε θέση να επιταχύνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 8 sec. ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.

Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο υποβάλλεται στις τελικές δοκιμές που θα κρατήσουν για περισσότερα από 120.000 km σε διαφορετικά καιρικές συνθήκες στην Ευρώπη. Προσεχώς η MG θα ανακοινώνει την ακριβή ημερομηνία της κυκλοφορίας του αλλά και τις τιμές οι οποίες, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, θα το κατατάξουν ως μια Value For Money επιλογή για την κατηγορία του. Μένει να το δούμε και στην πράξη…