Ντεμπούτο για την πρωτότυπη Alpine A110 E-ternite των 242 PS


Η μετάβαση της Alpine στην ηλεκτροκίνηση ξεκινά με την πρωτότυπη Α110 E-ternite, που λειτουργεί ως προεπισκόπηση των τεχνολογιών που πρόκειται να εισάγει η εταιρεία στα οχήματά της.

  • 22/7/2022

Η Alpine προχωρά στον εξηλεκτρισμό της, και στην πορεία προς αυτή τη σημαντική αλλαγή, φέρνει την πρώτη γεύση από το τι θα πρέπει να περιμένουμε από το ηλεκτρικό της μέλλον.

Αυτό γίνεται με την Α110 E-ternite, ένα πρωτότυπο με ηλεκτρική «καρδιά», που πρόκειται να κάνει ντεμπούτο στο πλαίσιο του επερχόμενου Γαλλικού Grand Prix, στην 60η επέτειο από την κυκλοφορία της αυθεντικής A110.

«Εργαστήριο εν κινήσει» το χαρακτηρίζει η εταιρεία, κι όχι άδικα, καθώς προσπαθεί να πειραματιστεί.

Διαθέτει την ίδια μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh του Megane E-Tech, αν και έχει κάπως διαφοροποιηθεί για να ταιριάζει στις ανάγκες της A110, ενώ έγιναν προσπάθειες η κατανομή του βάρους να μοιάζει με αυτή της κανονικής έκδοσης, τοποθετώντας τέσσερα modules στο εμπρός μέρος και οχτώ στο πίσω, με την κατανομή να είναι 42 / 58.

Κι ενώ το βάρος της μπαταρίας να αγγίζει τα 392 κιλά, το βάρος του αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 258 σε σχέση με την κανονική έκδοση.

Ο ηλεκτροκινητήρας στην A110 E-ternite είναι τοποθετημένος πίσω κι αποδίδει 242 PS και 300 Nm ροπής, κάνοντας τα 0-100 km/h εντός 4,5 δευτερολέπτων.

Επιπλέον, το πρωτότυπο εξοπλίζεται με νέο κιβώτιο ταχυτήτων και αλλαγμένες αναρτήσεις, που έχουν τροποποποιημένη πίσω αντιστρεπτική δοκό και αποσβεστήρες της Ohlins.

Τέλος, στο επίπεδο των «ανέσεων», η A110 Ε-ternite διαθέτει «καινοτόμο σύστημα πολυμέσων», σύμφωνα με την εταιρεία, καθώς αξιοποιεί το tablet του οδηγού για οθόνη infotainment, ενώ εξοπλίζεται με εξελιγμένο ηχοσύστημα οχτώ ηχείων.