Όλα όσα γνωρίζουμε για το ανανεωμένο Peugeot 2008


Η Peugeot ετοιμάζεται να τραβήξει το κάλυμμα του φρεσκαρισμένου 2008, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ, KOLESA.RU
  • 25/4/2023

Έχοντας ήδη ξεκινήσει τη χρονιά με την παρουσίαση του ανανεωμένου 508, το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας, η Peugeot ετοιμάζεται για την πολυαναμενόμενη αποκάλυψη του facelift για 2008.

Η νέα πρόταση θα είναι διαθέσιμη με μια την τρέχουσα γκάμα των mild-hubrid κινητήριων συνόλων καθώς και της πολυαναμενόμενης EV έκδοσης. Οι πρώτες εικόνες του ανασχεδιασμένου 2008 έχουν ήδη κυκλοφορήσει μέσω του κατασκοπευτικού υλικού προδίδοντας πολλές από τις αλλαγές που έρχονται, ενώ έχουμε δει και renders που επιμελήθηκαν οι σχεδιαστές του kolesa.ru (κεντρική φωτό).

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται στις τεχνολογικές αναβαθμίσεις που θα λάβει, οι οποίες είναι απαραίτητες, προκειμένου να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή του B segment.

Σχεδιασμός και τεχνολογία

Η Peugeot επιβεβαίωσε ότι τα νέα 2008 και e-2008 θα αποκαλυφθούν στις 4 Μαΐου, με τον σχεδιασμό να ακολουθεί ολοένα και πιο σπορ φιλοσοφία, λαμβάνοντας αρκετές επιρροές από το νέο 408. Τα φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος έχουν νέα διάταξη, υιοθετώντας ένα πιο αγριεμένο λουκ, πλαισιώνοντας με αρμονικό τρόπο τη νέα γρίλια της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Και το πίσω μέρος θα ακολουθήσει την ίδια γραμμή, με νέα γραφικά να εμφανίζονται στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Όσο για το εσωτερικό, ενδέχεται να υπάρξουν ορισμένες αλλαγές όχι τόσο ως προς τον σχεδιασμό, αλλά αναφορικά με τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Υψηλότερη ποιότητα και βελτιώσεις στις οθόνες της καμπίνας, όπως και στα τεχνολογικά συστήματα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των οδηγικών υποβοηθήσεων. Πιο συγκεκριμένα, τα modes οδήγησης που θα προσφέρονται θα είναι ρυθμισμένα έτσι, ώστε να αξιοποιούν με τον βέλτιστο τρόπο την μπαταρία.

Αυξημένη αυτονομία

Η Peugeot φαίνεται να έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην αύξηση της αυτονομίας του ηλεκτρικού μοντέλου, βελτιώνοντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου από τις 50 kWh στις 54 kWh, εκτοξεύοντας την αυτονομία στα 400 km. Αυτό, σε συνδυασμό με την εφαρμογή ενός νέου, πιο αποδοτικού ηλεκτροκινητήρα, θα φέρει και αύξηση της ισχύος στα 156 PS.