Ram Revolution 1500 BEV Concept: Αυτός είναι ο αντίπαλος του Ford F-150 Lightning


Η Ram αποκάλυψε το Revolution 1500 BEV Concept, που έρχεται για να γίνει ο άμεσος αντίπαλος των Ford F-150 Lightning και Rivian R1T στην κατηγορία των ηλεκτρικών pick-up.

  • 7/1/2023

Η Ram είναι πιθανώς η πιο «σκληροτράχηλη» μάρκα της Stellantis, και αυτό θέλει να τιμήσει στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της με το Revolution 1500 BEV Concept.

Το μοντέλο, που θα μπει στην παραγωγή το 2024, παρουσιάστηκε πλαίσιο της CES στο Λας Βέγκας, και είναι ένα ηλεκτρικό pick-up γεμάτο τεχνολογία και γκάτζετ, βγαλμένα από το μέλλον - μεταξύ άλλων, αποσπώμενη οθόνη στο ταμπλό, οθόνες στο τιμόνι και δυνατότητα για αυτόνομη οδήγηση.

Σε επίπεδο συστήματος κίνησης, αρκετά μένουν «στον αέρα», με τη Ram πάντως να αναφέρει πως το Revolution βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Frame της Stellantis, που σημαίνει πως έχει δύο μοτέρ που προσφέρουν τετρακίνηση, πνευματικές αναρτήσεις και τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να γυρνούν 15 μοιρές.

Επίσης, θα έχει αρχιτεκτονική 800 volt με τις μπαταρίες να μπορούν να φορτίσουν με 350 kW, προσφέροντας στο αμάξι αυτονομία 160 χιλιομέτρων μέσα σε μόλις 10 λεπτά. Κι αν κρίνει κανείς από άλλες αναφορές στην εν λόγω πλατφόρμα, τότε το Revolution θα έχει αυτονομία 800 χιλιομέτρων.

Σημαντικό είναι και το ζήτημα του χώρου. Η απουσία του B-pillar και οι πίσω πόρτες που ανοίγουν σε στιλ... Rolls-Royce, προσφέρουν την αίσθηση της αύξησης του χώρου στο εσωτερικό, που διαθέτει μεν δύο σειρές καθισμάτων, αλλά έξι θέσεις, ενώ η μεσαία της πίσω σειράς μπορεί να πέσει για να μεταφερθούν αντικείμενα με ως και 5,5 μέτρα μήκος.

Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί το σύστημα 'Ram Track', που επιτρέπει το δέσιμο και τη μεταφορά πραγμάτων, ενώ η δεύτερη οθόνη, διαμέτρου 14,2 ιντσών, μπορεί να βγει από το ταμπλό και να χρησιμοποιηθεί ως τάμπλετ. 

Σε ό,τι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, η Ram έχει εξοπλίσει το Revolution με σύστημα Επιπέδου 3, που χρησιμοποιεί πληροφορίες από αισθητήρες και κάμερες, το οποίο είναι τόσο καλό που αυτόματα μπορεί να ακολουθεί πεζό μπροστά του χωρίς να τον θέτει σε κίνδυνο.

Όλα αυτά θα τα δούμε στους δρόμους από το 2025 και μετά.