Σύμφωνα με ανακοίνωση της Mercedes-Benz, οι καινούργιοι συσσωρευτές θα έχουν ενεργειακή πυκνότητα μεγαλύτερη από 800 Wh/l και αναμένεται να τοποθετούνται στα καινούργια μοντέλα της που θα παρουσιαστούν από τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε και έπειτα.
Ωστόσο, η αρχή αναμένεται να γίνει με την EQG, την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της G-Class που παρουσιάστηκε πέρυσι ως πρωτότυπο και η οποία έχει προγραμματιστεί να μπει επίσημα σε διαδικασία παραγωγής το 2024.
Η Sila Chemistry έχει αναπτύξει τεχνογνωσία όπου μπορεί να αποθηκεύσει σε κάθε κελί της συστοιχίας των μπαταριών 20-40% περισσότερη ενέργεια συγκριτικά με ό,τι ισχύει τώρα σε αυτές που χρησιμοποιεί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο κ. Gene Berdichevsky, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Εστιάζουμε στην παραγωγή υλικών που έχουν σχετικά χαμηλό κόστος, είναι αποδοτικά και ικανά να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ηλεκτρικών οχημάτων. Εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι θα προσφέρουν μεγαλύτερο ποσό ενέργειας, μικρότερο χρόνο φόρτισης και μικρότερο κόστος παραγωγής των μπαταριών ανά kWh».
Η Mercedes-Benz άρχισε να συνεργάζεται με τη Sila από το 2019, όταν επένδυσε σε αυτή για την έρευνα και εξέλιξη νέων μπαταριών για τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της