Τι θα κάνει η Volkswagen με τα μικρότερα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα;


Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες ο γερμανικός όμιλος δεν θα αναθέσει την παραγωγή των μικρότερων EV στην Seat.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/5/2020

Καλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ο ενδιαφερόμενος περιμένει τις επιλογές που θα έχουν μια πιο οικονομική προσέγγιση και λογικό κόστος κτήσης που θα κυμαίνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ. Άλλωστε η ηλεκτροκίνηση και το μεγαλύτερο όφελος για το περιβάλλον προκύπτει από την κίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα και τα citycars μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Πριν από μερικές μέρες είχαμε γράψει πως την τελευταία στιγμή ανατράπηκε ένα μεγάλο deal για την Seat που αφορούσε στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την Κίνα σε συνεργασία με την JAC. Μάλιστα η ισπανική εταιρία θα ήταν υπεύθυνη για όλα τα «φτηνά» ηλεκτρικά του ομίλου, όπως είχε ανακοινώσει πέρυσι ο Luca de Meo πριν συμφωνήσει με την Renault. Παράλληλα η Seat θα χρησιμοποιούσε τα οικονομικά ηλεκτρικά ως το διαβατήριο της για να μπει στην κινεζική αγορά.

Είναι γνωστό πως η Volkswagen εργάζεται πάνω σε ένα μικρό αυτοκίνητο χαμηλού κόστους εδώ και πολύ καιρό, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και θα παρουσιαστεί το 2023. Αυτά τα μοντέλα θα είναι οι αντικαταστάτες των VW up!, Seat Mii και Skoda Citigo.

«Είναι πραγματικά δύσκολο να επιτευχθεί μια οικονομική γκάμα για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω των 20.000 ευρώ», είχε πει πέρυσι ο CEΟ της VVolkswagen, ο Herbert Diess. «Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος». Φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή της Skoda η οποία ωστόσο επεκτείνει τις γραμμές παραγωγής της συνεχώς αφού οι πωλήσεις της σημειώνουν συνεχόμενα ρεκόρ επιδόσεων.