Το ηλεκτρικό Wuling Bingo έρχεται με φουσκωτό στρώμα ύπνου στον εξοπλισμό του! (photos)


Η εταιρεία Wuling Motors αποτελεί τη σύμπραξη ανάμεσα στη SAIC και την General Motors, ενώ το Bingo θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: WULING
  • 28/2/2023

Τα κινεζικά EV καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, με τους Ασιάτες να εισάγουν ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Παρόλο που το Wuling Bingo δεν είναι διαθέσιμο -ακόμα- στην Ευρώπη, είναι σίγουρο πως θα εξυπηρετούσε μία μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, ειδικά όταν πρόκειται για οδηγούς που κινούνται κατά βάση μέσα στην πόλη.

Η Wuling Motors αποτελεί την σύμπραξη μεταξύ της SAIC και της General Motors, και το Bingo θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της εταιρείας. Πρόκειται για ένα μικρό ηλεκτρικό hatchback, το οποίο αναμένεται να καταφτάσει στην κινεζική αγορά αρκετά σύντομα, με ιδιαίτερη εμφάνιση και... ενδιαφέρον εξοπλισμό. Σύμφωνα με το Car News China, το μοντέλο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου της Σανγκάης τον ερχόμενο μήνα.

Ο σχεδιασμός του πεντάθυρου hatchback έχει τις καμπυλωτές, λείες επιφάνειες σε πρώτο πλάνο. Το μπροστινό μέρος φέρει προβολείς σε σχήμα οβάλ, και η Wuling έχει επιλέξει για το Bingo ζάντες των οποίων το σχέδιο παρομοιάζει αυτό μιας μαργαρίτας. Η οροφή και οι κολόνες του οχήματος είναι φινιρισμένα με μαύρο χρώμα.

Όσο για το εσωτερικό, εκεί κρύβεται όλη η «μαγεία» του. Όπως και στα περισσότερα νέα οχήματα, έτσι κι εδώ, δύο οθόνες εξοπλίζουν την καμπίνα του Bingo: Μία για τον χειρισμό των συστημάτων και οργάνων του αυτοκινήτου, και μία για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, η οποία βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό. Το ταμπλό με τη σειρά του είναι φινιρισμένο με χρώμιο, κυρίως στους αεραγωγούς. 

Τα καθίσματα είναι ντυμένα με απομίμηση δέρματος και δείχνουν ιδιαίτερα κομψά, κάνοντας το μοντέλο να μοιάζει με σπορ βρετανικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70.

Το μπροστινό μέρος διαχωρίζεται από το πίσω με μία μικρή κονσόλα, όπου έχει τοποθετηθεί ο επιλογέας ταχυτήτων, ένας διακόπτης για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, αλλά και δύο θήκες για ποτήρια.

Αυτό που κινεί την προσοχή και αποτελεί ιδιαίτερη προσθήκη, είναι ο εξοπλισμός που έρχεται «πακέτο» με το μοντέλο. Σε αυτόν, περιλαμβάνονται κουτιά αποθήκευσης, ένα σετ κάμπινγκ, αλλά κι ένα φουσκωτό στρώμα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αν αναδιπλώσει κανείς τα πίσω καθίσματα.

Δύο επιλογές θα είναι διαθέσιμες, αναφορικά με τον κινητήρα και τα ηλεκτρικά: Η βασική έκδοση θα φέρει μία μπαταρία χωρητικότητας 17,3 kWh, η οποία προσφέρει 203 km αυτονομίας, κι έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 42 PS και 110 Nm, με την κίνηση να διοχετεύεται στους πίσω τροχούς. Η κορυφαία έκδοση θα «κρύβει» μία μπαταρία χωρητικότητας 31,9 kWh, η οποία θα προσφέρει 333 km αυτονομίας, κι έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 69 PS και 150 Nm ροπής.