Το 2022, η Ferrari έκανε μία συντονισμένη προσπάθεια με τον σχεδιασμό της F1-75 να είναι γρήγορη στις στροφές, και να κερδίζει κάπως σε τελική ταχύτητα από τον βελτιωμένο κινητήρα της.
Με τη Scuderia, όμως, να «τρέχει» τη μονάδα ισχύος της σε χαμηλότερα επίπεδα για λόγους αξιοπιστίας, και με το μονοθέσιο να παράγει πολύ drag, γεγονός που μείωνε σημαντικά την τελική ταχύτητά του, η δουλειά των οδηγών γινόταν δύσκολη στις ευθείες.
Για το 2023, υπήρξε μία κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση, που φαίνεται πως έχει αποδώσει τα προσδοκόμενα αποτελέσματα, με την SF-23 σταθερά στην κορυφή των speed traps.
Όταν ρωτήθηκε για το αν το νέο μονοθέσιο διαφέρει στη συμπεριφορά του σε σχέση με εκείνο του 2022, ο Leclerc απάντησε:
«Ναι, έχει αλλάξει. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά πιστεύω πως ό,τι άλλαξε είναι για καλό.
«Θεωρώ πως το μονοθέσιο παράγει λιγότερη οπισθέλκουσα, οπότε θα τα πάμε καλύτερα σε αυτόν τομέα. Αυτό, όμως, έχει μεταβάλει άλλα χαρακτηριστικά του.
«Όλα είναι όπως τα περιμέναμε, αλλά πρέπει να βρούμε το σωστό set-up για αυτά τα νέα χαρακτηριστικά.»
Μάλιστα, ο Μονεγάσκος περιμένει «να είμαστε ταχύτεροι στις ευθείες και να δυσκολευόμαστε κάπως στις στροφές,» ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών.