Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Formula 1!


Η νέα ιδιοκτησία της F1, η αμερικάνικη Liberty Media, θα προχωρήσει σταδιακά σε αλλαγές σε πολλούς τομείς του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ και μια από τις πρώτες αφορά το λογότυπο του.

  • 27/11/2017

Το οποίο ανανεώνεται μετά από 23 ολόκληρα χρόνια, παρουσιάστηκε επίσημα μετά την ολοκλήρωση του Grand Prix στο Abu Dhabi, είναι μάλλον απλό ως σχέδιο και έχει εμφανείς παραπομπές στο παρελθόν. Τότε που το θέαμα ήταν πιο συναρπαστικό και ο ανταγωνισμός πιο έντονος, ακριβώς δηλαδή όπως θέλει η Liberty Media να εξελιχθεί το σπορ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της αμερικάνικης εταιρείας ανέφερε πως το παλιό λογότυπο δεν εξυπηρετούσε πλέον τις ανάγκες που έχουν προκύψει από τα ψηφιακά μέσα και πως το καινούργιο είναι πολύ πιο εύχρηστο, ενώ οι δημιουργοί του εμπνεύστηκαν από το προφίλ δύο μονοθέσιων που περνούν σχεδόν ταυτόχρονα τη γραμμή τερματισμού. Η χρήση του νέου σήματος πάντως έχει και μια δεύτερη ανάγνωση, καθώς σημαίνει πως η εποχή Ecclestone στη Φόρμουλα 1 οδεύει ταχύτατα προς το τέλος της.