Η Pirelli έθεσε όλη τη γκάμα της P Zero στη διάθεση των ομάδων, με έξι διαφορετικές σλικ γόμες, καθώς και τα ενδιάμεσα και τα βρόχινα Cinturato, καθώς και ένα πρωτότυπο C3.
Όλες οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν 30 σετ ελαστικών σλικ και δύο σετ πρωτοτύπων ανά μονοθέσιο, με ελάχιστη πίεση 21psi μπροστά και 18,5psi πίσω. Χρησιμοποιήθηκαν κουβέρτες ελαστικών στους 70°C, με μέγιστο χρόνο προθέρμανσης δύο ώρες.
Ο ταχύτερος οδηγός συνολικά και τις τρεις ημέρες ήταν ο Sergio Perez της Red Bull με χρόνο 1.30.305, που σημείωσε με την C4 κατά την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lewis Hamilton, με χρόνο 1.30.664 με την πιο μαλακή C5, ενώ ο Valtteri Bottas της Alfa Romeo ήταν τρίτος με 1.30.827 επίσης με την C5.
Ο ταχύτερος χρόνος από τις περσινές δοκιμές πριν από την περίοδο στο Μπαχρέιν ήταν κατά 1,9 δευτερόλεπτα πιο αργός από φέτος, χρησιμοποιώντας την C4 προδιαγραφών 2022.
Την τελευταία ημέρα των δοκιμών, οι ομάδες ανακάλυψαν το κλειδί για την καλύτερη διαχείριση της φθοράς των ελαστικών. Οι θερμοκρασίες στην πίστα έφτασαν τους 44 βαθμούς το μεσημέρι, πέφτοντας στους 27 βαθμούς το βράδυ, επιτρέποντας την περαιτέρω βελτίωση των χρόνων γύρου. Οι θερμοκρασίες παρέμειναν σταθερές σε όλες τις ημέρες των δοκιμών και δεν επηρέασαν αρνητικά τις επιδόσεις, οι οποίες επωφελήθηκαν σήμερα από τον λιγότερο άνεμο σε σύγκριση με την Πέμπτη και την Παρασκευή, καθώς και από την κανονική εξέλιξη της πίστας.