Επομένως, η Pirelli αναμένει ότι το ένα πιτ στοπ θα είναι αναπόφευκτο, αλλά ακόμα και με αυτή τη στρατηγική, υπάρχουν πολλαπλές ευκαιρίες για τους οδηγούς.
Όλοι στην πρώτη δεκάδα θα εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα και ακόμη και εκτός της πρώτης δεκάδας, η εκτίμηση είναι ότι η μαλακή γόμα θα είναι αυτή με την οποία θα εκκινήσουν.
Η Pirelli αναμένει ότι η ταχύτερη στρατηγική θα είναι ένα stint με τη μαλακή γόμα, ακολουθούμενο από την μέση γόμα. Η επόμενη ταχύτερη στρατηγική θα είναι μια εκκίνηση με την μαλακή γόμα, ακολουθούμενη από τη σκληρή.
Which one would you choose?#Fit4F1 ???? #MonacoGPpic.twitter.com/3jU18QuYP4
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) May 23, 2021
Μια απίθανη στρατηγική φαίνεται να είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα, που θα την διαδεχθεί η σκληρή γόμα. Αυτή η στρατηγική φαίνεται πολύ πιο αργή από τις άλλες επιλογές. Ένας σημαντικός παράγοντας θα είναι ένα πιθανό αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι οδηγοί θα υποχρεωθούν να επιβραδύνουν και θα είναι εύκολο να κάνουν ένα undercut.
Η επιλογή των ελαστικών είναι σε μεγάλο βαθμό η ίδια για τις ομάδες. Όλοι έχουν ένα καινούργιο σετ από τα μεσαία και τα σκληρά ελαστικά και όλοι εκτός της πρώτης δεκάδας έχουν επίσης τουλάχιστον ένα φρέσκο σετ από το μαλακότερο ελαστικό που έχει απομείνει. Επομένως, η στρατηγική φαίνεται να είναι η ίδια για όλες τις ομάδες.
The remaining sets! #Fit4F1 ???? #MonacoGPpic.twitter.com/i165A9UixV
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) May 23, 2021