Η… κανονικότητα επανήλθε για τη Mercedes. Αφού δυσκολεύτηκαν στους δύο τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος, ο Bottas και ο Hamilton είναι και πάλι διεκδικητές της νίκης. μΗ γαλλική πίστα ταιριάζει καλύτερα στο μονοθέσιό τους και συνήθως κυριαρχούν εδώ.
Αλλά εδώ είναι που τα δεδομένα αλλάζουν. Εκεί που συνήθως προηγούνται άνετα, η Red Bull Racing ξαφνικά βρίσκεται κοντά τους όσον αφορά τον ρυθμό του ενός γύρου και τον ρυθμό αγώνα.
Ο πρώτος πίνακας που ακολουθεί δείχνει τον μέσο χρόνο γύρου κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης αγώνα. Ο Bottas προηγείται και μάλιστα με αρκετή διαφορά. Ο Φινλανδός ήταν 0,445 δευτερόλεπτα μπροστά από τον μέσο ρυθμό γύρου του Verstappen κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης αγώνα.
Ίσως πιο εντυπωσιακό ήταν το γεγονός ότι ο Hamilton έμεινε πάνω από 0,650 δευτερόλεπτα πίσω. Ένα άλλο σημείο που ξεχωρίζει σε αυτή τη λίστα είναι ο Esteban Ocon. Ο μέσος χρόνος γύρου του Fernando Alonso στη σκληρή γόμα ήταν 1:38.625 ήταν επίσης αρκετά εντυπωσιακός.
Όπως φαίνεται, η Alpine προηγείται στη μάχη του midfield. Η Aston Martin, η Ferrari και η McLaren βρίσκονται σε μια ενδιαφέρουσα μονομαχία για την είσοδό τους στο Q3. Ο Lando Norris δεν κατάφερε να μπει στην πρώτη οκτάδα σε καμία από τις δύο περιόδους. Ο Alonso σημείωσε επίσης τον ταχύτερο χρόνο γύρου στον δεύτερο τομέα στο FP2.
Μέσοι χρόνοι προσομοίωσης αγώνα
Bottas | 1:37.380 | Medium |
Verstappen | 1:37.825 | Medium |
Hamilton | 1:38.040 | Medium |
Perez | 1:38.647 | Medium |
Ocon | 1:38.976 | Medium |
Vettel | 1:39.413 | Medium |
Stroll | 1:39.743 | Medium |
Ricciardo | 1:39.668 | Soft |
Norris | 1:39.940 | Soft |
Ως γνωστόν, οι λειτουργίες του κινητήρα και τα επίπεδα καυσίμου παραμένουν ένας άγνωστος παράγοντας. Αλλά μπορούμε ενδεχομένως να υποθέσουμε ότι η Honda στερείται λίγη δύναμη έναντι της Mercedes. Αυτό το Σαββατοκύριακο, τα μνοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρες Honda θα έχουν νέες μονάδες ισχύος.
Συνήθως, οι ομάδες παρουσιάζουν τον κινητήρα του αγώνα μόνο τα Σάββατα, οπότε υπάρχει πιθανότητα η Honda να καλύψει τη διαφορά.
Ο δεύτερος τομέας στην πίστα Le Castellet διαθέτει ουσιαστικά μία μεγάλη ευθεία, με ένα γρήγορο σικέιν. Ένα καλό μέρος για να μετρηθεί η απόδοση του κινητήρα. Κατά τη διάρκεια των αγώνων της Παρασκευής, η Mercedes φαίνεται να έχει πλεονέκτημα, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει εν μία νυκτί.
Καλύτεροι χρόνοι δεύτερου τομέα
Alonso | 28.124 | |
Hamilton | 28.155 | 0.031 |
Bottas | 28.176 | 0.052 |
Raikkonen | 28.318 | 0.194 |
Ocon | 28.328 | 0.204 |
Verstappen | 28.366 | 0.242 |
Gasly | 28.375 | 0.251 |
Leclerc | 28.518 | 0.394 |
Sainz | 28.525 | 0.401 |