Στην εκκίνηση, ο Hamilton πήρε την πρώτη θέση από τον Verstappen, με τον Perez να μένει 3ος, ενώ πίσω ο Sainz έπεσε 5ος, μετά το προσπέρασμα του Ricciardo σε μάχη που κράτησε έναν γύρο.
Οι δύο πρωτοπόροι «εξαφανίστηκαν γρήγορα» από τον 3ο Perez, ενώ ο Tsunoda ήταν από τους κερδισμένους, ανεβαίνοντας 8ος.
Εκεί ξεκίνησε ένας αγώνας διαχείρισης, ειδικά για τους Hamilton-Verstappen, αφού η αντοχή του πρώτου σετ ελαστικών ήταν εξαιρετικά κρίσιμη.
Μόνο όσοι είχαν τη μαλακή γόμα στην εκκίνηση μπήκαν νωρίς για αλλαγή, πριν τον 10ο γύρο.
Ο Verstappen έκανε πρώτος κίνηση και γρήγορα έκανε το πέρασμα στη σκληρή γόμα στον 11ο γύρο, λέγοντας πως το προηγούμενο σετ είχε… πάρει φωτιά.
Βγήκε 4ος, 20 δευτερόλεπτα από τον Hamilton.
Ricciardo και Sainz τον ακολούθησαν στον επόμενο γύρο και στον μεθεπόμενο οι Leclerc και Perez, όσο ο 7κις πρωταθλητής παρέμενε στην πίστα.
Ο ίδιος άλλαξε σε σκληρό σετ στον 14ο γύρο, 4 γύρους μετά τον Ολλανδό, και βγήκε δεύτερος, με διαφορά 6,5 δλ. από εκείνον.
Και με τον Perez να έχει αλλάξει ξανά σε μέση γόμα, ήθελε να πιέσει τον Hamilton, που ήταν… σάντουιτς στις δύο Red Bull.
Ο Μεξικανός δεν τα κατάφερε στο έργο του, ενώ ο Βρετανός άρχισε να ψαλιδίζει τη διαφορά από τον αντίπαλό του στη μάχη του πρωταθλήματος, ρίχνοντάς την στα 5,5 δλ. στον 21ο γύρο.
Όσο περνούσαν οι γύροι, τόσο πιο πολύ έκλεινε η απόσταση ανάμεσα στους δύο μονομάχους, με τον Hamilton να έχει δαιμονιώδη ρυθμό και να μαζεύει τα δευτερόλεπτα.
Τότε ήταν που ο Verstappen μπήκε για ακόμα ένα σετ σκληρής, στον 30ο γύρο, όταν η διαφορά έπεσε στα 2,5 δευτερόλεπτα.
Μαζί ακολούθησε και το midfield, σαν σε επανάληψη των αλλαγών κατά το τέλος του πρώτου stint. Άτυχος ήταν εδώ ο Sainz, με τη Ferrari να καθυστερεί στο δικό του pit stop.
Ο Hamilton έμεινε έξω, και με διαφορά στα 16,7 δλ. μετά το στοπ του Verstappen, όλα κρίνονταν στο τι ρυθμό θα είχαν οι δύο οδηγοί με το που ολοκλήρωνε την αλλαγή του ο Βρετανός.
Εκείνος μπήκε στον 37ο γύρο για τα σκληρά, και βγήκε πίσω από τον Verstappen κατά 9 δλ. Είχε 19 γύρους, με πιο φρέσκα ελαστικά, για να πάρει τα πρωτεία του αγώνα.
Και άρχισε να μαζεύει ξανά τη διαφορά, ενώ ο Sainz είχε μάχη κι επαφή με τον Ricciardo, μένοντας 6ος.
Αυτό έφερε σε απόσταση βολής τον Bottas, που όμως δεν μπορούσε να περάσει τον Sainz.
Μπροστά, ο Hamilton είχε ρίξει τη διαφορά στα 1,7 δλ. από τον Verstappen στον 51ο γύρο, και στον τελευταίο γύρο έφτασε η διαφορά στο 1 δευτερόλεπτο, αλλά γρήγορα η διαφορά πήγε στα 1,3 δλ., προτού ξαναπέσει στα 0,9. Η κατάσταση ήταν άκρως πιεστική για τον Verstappen, αλλά τα κατάφερε και πήρε τη νίκη, αντέχοντας στο ανηλεές pressing του μεγάλου αντιπάλου του.
Αναλυτικά η βαθμολογία οδηγών:
1 | Max Verstappen | 287.5 |
2 | Lewis Hamilton | 275.5 |
3 | Valtteri Bottas | 185 |
4 | Sergio Perez | 150 |
5 | Lando Norris | 149 |
6 | Charles Leclerc | 128 |
7 | Carlos Sainz Jnr | 122.5 |
8 | Daniel Ricciardo | 105 |
9 | Pierre Gasly | 74 |
10 | Fernando Alonso | 58 |
11 | Esteban Ocon | 46 |
12 | Sebastian Vettel | 36 |
13 | Lance Stroll | 26 |
14 | Yuki Tsunoda | 20 |
15 | George Russell | 16 |
16 | Nicholas Latifi | 7 |
17 | Kimi Raikkonen | 6 |
18 | Antonio Giovinazzi | 1 |
19 | Mick Schumacher | 0 |
19 | Robert Kubica | 0 |
19 | Nikita Mazepin | 0 |
Και κατασκευαστών:
1 | Mercedes | 460.5 |
2 | Red Bull | 437.5 |
3 | McLaren | 254 |
4 | Ferrari | 250.5 |
5 | Alpine | 104 |
6 | AlphaTauri | 94 |
7 | Aston Martin | 62 |
8 | Williams | 23 |
9 | Alfa Romeo | 7 |
10 | Haas | 0 |