Σε έναν συναρπαστικό αγώνα εξελίχθηκε το GP Ιταλίας με τον C. Leclerc να αποκρούει τις διαδοχικές επιθέσεις των L. Hamilton και V. Bottas και να κατακτά πανάξια τη δεύτερη συνεχή νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ουσιαστικές ανακατατάξεις στην κορυφή, με τον C. Leclerc να διατηρεί το μικρό προβάδισμα που του χάρισε η pole position και τον L. Hamilton να διατηρείται σε απόσταση βολής, χωρίς παρόλα αυτά να τον απειλεί.
O V. Bottas διατήρησε την τρίτη θέση και ο S. Vettel κατάφερε να επιστρέψει τέταρτος μετά από μια σύντομη μάχη που έδωσε με τον N. Hulkenberg. Ο αγώνας του Γερμανού πιλότου της Ferrari καταστράφηκε στον έβδομο γύρο, όταν αρχικά έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και στη συνέχεια επιστρέφοντας στην πίστα είχε επαφή με τον L. Stroll.
Ο S. Vettel όχι μόνο αναγκάστηκε να αντικαταστήσει την μπροστινή πτέρυγα του μονοθεσίου αλλά επισκέφθηκε εκ νέου τα pits για να εκτίσει την ποινή των δέκα δευτερολέπτων που δικαίως του επιβλήθηκε.
Το χορό των pit stops για τους τρεις πρώτους του αγώνα τον άνοιξε στον 20ο γύρο ο L. Hamilton. Ο Βρετανός φόρεσε τη μέση γόμα των ελαστικών της Pirelli σε αντίθεση με τον C. Leclerc που επέλεξε έναν γύρο αργότερα τη σκληρή γόμα.
Η πίεση του L. Hamilton στον C. Leclerc στον 23ο γύρο όταν τα μονοθέσια των δύο είχαν μια μικρή επαφή. Ένα λάθος του μοντεγάσκου στον 36ο γύρο θα τον αναγκάσει να «κόψει» το chicane πριν την Curva Grande.
Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι ο C. Leclerc δεν απέκτησε κάποιο προβάδισμα από την κίνησή του αυτή, διατηρώντας την πρώτη θέση.Με τη φθορά στα ελαστικά του L. Hamilton να οριοθετούν τον ρυθμό του, ήταν η σειρά του V. Bottas να επιτεθεί.
Με πιο φρέσκα ελαστικά, ο Φιλανδός πέρασε ανώδυνα τον ομόσταυλό του που έχασε τα φρένα στο πρώτο “S” της πίστας, ρίχνοντας τη διαφορά του από τον C. Leclerc κάτω από το όριο του ενός δευτερολέπτου επτά γύρους πριν το τέλος του αγώνα.
Παρόλα αυτά ο V. Bottas δεν κατάφερε να αποφύγει τα λάθη διεκδικώντας την πρώτη θέση, δίνοντας την ευκαιρία στον C. Leclerc να πανηγυρίσει έξαλα τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα και στη Ferrari να επιστέψει στο ψηλότερο σκαλί της Monza μετά από εννέα χρόνια.
Εξαιρετικό αγώνα έκαναν τα μονοθέσιο της Renault με του Ricciardo και Hulkenberg να βλέπουν την καρό σημαία από την τέταρτη και πέμπτη θέση αντιστοίχως, ενώ αξιοσημείωτη ήταν και η προσπάθεια του M. Verstappen ο οποίος αν και βρέθηκε στην τελευταία θέση του αγώνα τερμάτισε όγδοος.
POS | DRIVER | CAR | LAPS | GAP |
---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 53 | 1h15m26.665s |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 53 | 0.835s |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 53 | 35.199s |
4 | Daniel Ricciardo | Renault | 53 | 45.515s |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 53 | 58.165s |
6 | Alexander Albon | Red Bull/Honda | 53 | 59.315s |
7 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 53 | 1m13.802s |
8 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 53 | 1m14.492s |
9 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 52 | 1 Lap |
10 | Lando Norris | McLaren/Renault | 52 | 1 Lap |
11 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 52 | 1 Lap |
12 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 52 | 1 Lap |
13 | Sebastian Vettel | Ferrari | 52 | 1 Lap |
14 | George Russell | Williams/Mercedes | 52 | 1 Lap |
15 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 52 | 1 Lap |
16 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 52 | 1 Lap |
17 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 51 | 2 Laps |
- | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 43 | Retirement |
- | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 29 | Oil leak |
- | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 27 | Wheel |
Βαθμολογία Οδηγών
POS | DRIVER | POINTS |
---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 284 |
2 | Valtteri Bottas | 221 |
3 | Max Verstappen | 185 |
4 | Charles Leclerc | 182 |
5 | Sebastian Vettel | 169 |
6 | Pierre Gasly | 65 |
7 | Carlos Sainz Jr. | 58 |
8 | Daniel Ricciardo | 34 |
9 | Alexander Albon | 34 |
10 | Daniil Kvyat | 33 |
11 | Nico Hulkenberg | 31 |
12 | Kimi Raikkonen | 31 |
13 | Sergio Perez | 27 |
14 | Lando Norris | 25 |
15 | Lance Stroll | 19 |
16 | Kevin Magnussen | 18 |
17 | Romain Grosjean | 8 |
18 | Antonio Giovinazzi | 3 |
19 | Robert Kubica | 1 |
20 | George Russell | 0 |