GP Ιταλίας 2019: Εντός έδρας θρίαμβος για Leclerc-Ferrari


ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ TIFOSI, O C. LECLERC ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ  ΣΥΝΕΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ FORMULA ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ FERRARI ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΒΕΛΗ ΤΗΣ MERCEDES AMG PETRONAS.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/9/2019

Σε έναν συναρπαστικό αγώνα  εξελίχθηκε το GP Ιταλίας με τον C. Leclerc να αποκρούει τις διαδοχικές επιθέσεις των L. Hamilton και V. Bottas και να κατακτά πανάξια τη δεύτερη συνεχή νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ουσιαστικές ανακατατάξεις στην κορυφή,  με τον C. Leclerc να διατηρεί  το μικρό προβάδισμα που του χάρισε η pole position και τον L. Hamilton να διατηρείται σε απόσταση βολής, χωρίς παρόλα αυτά να τον απειλεί.

O V. Bottas διατήρησε την τρίτη θέση και ο S. Vettel κατάφερε να επιστρέψει τέταρτος μετά από μια σύντομη μάχη που έδωσε με τον N. Hulkenberg.  Ο αγώνας του Γερμανού πιλότου της Ferrari καταστράφηκε στον έβδομο γύρο, όταν αρχικά έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και στη συνέχεια επιστρέφοντας στην πίστα είχε επαφή με τον L. Stroll.

Ο S. Vettel όχι μόνο αναγκάστηκε να αντικαταστήσει την μπροστινή πτέρυγα του μονοθεσίου αλλά επισκέφθηκε εκ νέου τα pits για να εκτίσει την ποινή των δέκα δευτερολέπτων που δικαίως του επιβλήθηκε.

Το χορό των pit stops για τους τρεις πρώτους του αγώνα τον άνοιξε στον 20ο γύρο ο L. Hamilton. Ο Βρετανός φόρεσε τη μέση γόμα των ελαστικών της Pirelli σε αντίθεση με τον C. Leclerc που επέλεξε έναν γύρο αργότερα τη σκληρή γόμα.

 Η πίεση του L. Hamilton στον C. Leclerc στον 23ο γύρο όταν τα μονοθέσια των δύο είχαν μια μικρή επαφή. Ένα λάθος του μοντεγάσκου στον 36ο γύρο θα τον αναγκάσει να «κόψει» το chicane πριν την Curva Grande.

Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι ο C. Leclerc δεν απέκτησε κάποιο προβάδισμα από την κίνησή του αυτή, διατηρώντας την πρώτη  θέση.Με τη φθορά στα ελαστικά του L. Hamilton να οριοθετούν τον ρυθμό του, ήταν η σειρά του V. Bottas να επιτεθεί.

Με πιο φρέσκα ελαστικά, ο Φιλανδός πέρασε ανώδυνα τον ομόσταυλό του που έχασε τα φρένα στο πρώτο “S” της πίστας, ρίχνοντας τη διαφορά του από τον C. Leclerc κάτω από το όριο του ενός δευτερολέπτου επτά γύρους πριν το τέλος του αγώνα.

Παρόλα αυτά ο V. Bottas δεν κατάφερε να αποφύγει τα λάθη διεκδικώντας την πρώτη θέση, δίνοντας την ευκαιρία στον C. Leclerc να πανηγυρίσει έξαλα τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα και στη Ferrari να επιστέψει στο ψηλότερο σκαλί της Monza μετά από εννέα χρόνια.

Εξαιρετικό αγώνα έκαναν τα μονοθέσιο της Renault με του Ricciardo και Hulkenberg να βλέπουν την καρό σημαία από την τέταρτη και πέμπτη θέση αντιστοίχως, ενώ αξιοσημείωτη ήταν και η προσπάθεια του M. Verstappen ο οποίος αν και βρέθηκε στην τελευταία θέση του αγώνα τερμάτισε όγδοος.

POSDRIVERCARLAPSGAP
1Charles LeclercFerrari531h15m26.665s
2Valtteri BottasMercedes530.835s
3Lewis HamiltonMercedes5335.199s
4Daniel RicciardoRenault5345.515s
5Nico HulkenbergRenault5358.165s
6Alexander AlbonRed Bull/Honda5359.315s
7Sergio PerezRacing Point/Mercedes531m13.802s
8Max VerstappenRed Bull/Honda531m14.492s
9Antonio GiovinazziAlfa Romeo/Ferrari521 Lap
10Lando NorrisMcLaren/Renault521 Lap
11Pierre GaslyToro Rosso/Honda521 Lap
12Lance StrollRacing Point/Mercedes521 Lap
13Sebastian VettelFerrari521 Lap
14George RussellWilliams/Mercedes521 Lap
15Kimi RaikkonenAlfa Romeo/Ferrari521 Lap
16Romain GrosjeanHaas/Ferrari521 Lap
17Robert KubicaWilliams/Mercedes512 Laps
-Kevin MagnussenHaas/Ferrari43Retirement
-Daniil KvyatToro Rosso/Honda29Oil leak
-Carlos Sainz Jr.McLaren/Renault27Wheel

Βαθμολογία Οδηγών

POSDRIVERPOINTS
1Lewis Hamilton284
2Valtteri Bottas221
3Max Verstappen185
4Charles Leclerc182
5Sebastian Vettel169
6Pierre Gasly65
7Carlos Sainz Jr.58
8Daniel Ricciardo34
9Alexander Albon34
10Daniil Kvyat33
11Nico Hulkenberg31
12Kimi Raikkonen31
13Sergio Perez27
14Lando Norris25
15Lance Stroll19
16Kevin Magnussen18
17Romain Grosjean8
18Antonio Giovinazzi3
19Robert Kubica1
20George Russell0