Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε και έμεινε πρώτος, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον 2ο μετά την αρχή Alonso, ενώ ο Verstappen κατάφερε να περάσει 4ος, την ώρα που ο Bottas έπεσε 11ος.
Ο Ολλανδός κατάφερε να περάσει ως και 2ος, στον 5ο γύρο, και είχε διαφορά 4,1 δλ. από τον αντίπαλό του στο πρωτάθλημα.
Ο Perez είχε κερδίσει άλλη μία θέση, ανεβαίνοντας 8ος, ενώ ο Bottas παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Stroll στην 11η θέση.
Με τον Verstappen να έχει μικρής έκτασης ζημιά στην εμπρός πτέρυγα, η διαφορά από τον Hamilton δε μειωνόταν, αντιθέτως ανέβαινε σημαντικά γύρο με τον γύρο, ενώ πίσω ο Perez συνέχιζε να κερδίζει έδαφος, όντας 4ος ως τον 16ο γύρο, και με σαφείς βλέψεις για το βάθρο.
Ο Bottas είχε μπει κι αυτός στη δεκάδα, αλλά δυσκολευόταν περισσότερο να κερδίσει θέσεις, και ήταν 7ος.
Για να κάνει το κάτι διαφορετικό, ο Verstappen μπήκε για τη σκληρή γόμα στον 18ο γύρο. Ο Hamilton κι η Mercedes απάντησαν στον αμέσως επόμενο γύρο, και η διαφορά τους είχε μείνει στα 9 δευτερόλεπτα, όση ήταν και πριν τις αλλαγές.
Κι ο Perez επέλεξε να μπει νωρίς, ενώ η Mercedes έδινε το έναυσμα στον Bottas να κάνει υπομονή και να κρατήσει ελαστικό, για να κερδίσει θέσεις όταν μπουν οι άλλοι για δεύτερο pit stop.
Στο midfield, o Alonso που είχε μείνει 3ος, μπήκε για τη σκληρή γόμα στον 23ο γύρο, και βγήκε στην πίστα μπροστά από τον Ricciardo, που δεν είχε αλλάξει ελαστικά, στην 8η θέση. Στόχος το πρώτο του βάθρο μετά το 2014.
Ακολούθησε ο Norris στον 25ο γύρο, όπως κι ο Ocon.
Στον 26ο γύρο, ο Perez είχε φτάσει τον Alonso, σε μία μάχη επί της ουσίας για το βάθρο. Έμπλεξαν με τον Leclerc μπροστά, που μπλόκαρε και είδε τον Alonso να τον περνά και τον Perez να δυσκολεύεται, αλλά να «καθαρίζει» κι αυτός με τη σειρά του, λίγες στροφές μετά.
Μερικούς γύρους μετά, ο Perez πέρασε μετά από μάχη διαρκείας τον Alonso, και ανέβηκε 4ος, πίσω από τον Bottas που ακόμα δεν είχε αλλάξει ελαστικά από την εκκίνηση.
Στον 34ο γύρο ο Bottas είδε το εμπρός αριστερό ελαστικό του κλάταρε, και έκανε μισό γύρο με αρκετές εξόδους και φέρνοντας χώμα στην πίστα, αλλά κατάφερε να επιστρέψει στα pits και να αλλάξει το σετ για να τελειώσει τον αγώνα. Είχε πέσει εκτός δεκάδας.
Μπροστά, ο Verstappen είχε μειώσει τη διαφορά στα 6 δευτερόλεπτα, αλλά με τα ντουμπλαρίσματα ανέβηκε πάλι στα 8,5 δλ., έχοντας παρόμοιο γυρολόγιο με τον Hamilton.
Με τις δονήσεις που ένιωθε από τα ελαστικά του Ολλανδός, κρίθηκε σώφρον να μπει στα pits για φρέσκο σετ μέσης γόμας. Ο Hamilton αντέδρασε εκ νέου στον επόμενο γύρο, κι αυτός για τη μέση γόμα, αν και πατημένο σετ. Η διαφορά τους μετά τα stops ήταν στα 8,7 δευτερόλεπτα, περίπου όσα και πριν την αλλαγή.
Ο Perez μπήκε κι αυτός με τη σειρά του, παραχωρώντας την τρίτη θέση στον Alonso, που παρέμενε στην πίστα. Ο Ισπανός ζήτησε από τον Ocon να «αμυνθεί σαν λιοντάρι» για να κρατήσει την 3η θέση, ενώ ο Perez ερχόταν με τρομερή φόρα για να ανακτήσει την θέση του.
Ο Μεξικανός, όμως, πέρασε άνετα τον Γάλλο, και πλέον είχε βάλει στο στόχαστρό του τον Norris.
Λίγο μετά, ο Bottas γύρισε στα pits για να εγκαταλείψει κι ο Russell κι ο Latifi έπαθαν το ίδιο κλατάρισμα με τον Φινλανδό.
Πλέον, ο Perez είχε φτάσει στα 8 δευτερόλεπτα από τον Alonso, με 4 γύρους ακόμα για το φινάλε.
Έναν γύρο μετά, το race control έβαλε τον αγώνα σε καθεστώς Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με τον Verstappen να μπαίνει για νέα γόμα, πιθανώς από φόβο για τα κλαταρίσματα, αλλά και για τον ταχύτερο γύρο. Δεν έχασε θέση, αφού είχε μεγάλη διαφορά από τον Alonso.
Μπροστά, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 102η νίκη της καριέρας του, ρίχνοντας κι άλλο τη διαφορά από τον Max Verstappen στη βαθμολογία, ενώ τα χαμόγελα στην Alpine φαίνονται από το διάστημα με το βάθρο του Fernando Alonso, για πρώτη φορά μετά το Ουγγρικό GP του 2014!
Η βαθμολογία των οδηγών:
1 | Max Verstappen | 351.5 |
2 | Lewis Hamilton | 343.5 |
3 | Valtteri Bottas | 203 |
4 | Sergio Perez | 190 |
5 | Lando Norris | 153 |
6 | Charles Leclerc | 152 |
7 | Carlos Sainz Jnr | 145.5 |
8 | Daniel Ricciardo | 105 |
9 | Pierre Gasly | 92 |
10 | Fernando Alonso | 77 |
11 | Esteban Ocon | 60 |
12 | Sebastian Vettel | 43 |
13 | Lance Stroll | 34 |
14 | Yuki Tsunoda | 20 |
15 | George Russell | 16 |
16 | Kimi Raikkonen | 10 |
17 | Nicholas Latifi | 7 |
18 | Antonio Giovinazzi | 1 |
19 | Mick Schumacher | 0 |
19 | Robert Kubica | 0 |
19 | Nikita Mazepin | 0 |
Και των κατασκευαστών:
1 | Mercedes | 546.5 |
2 | Red Bull | 541.5 |
3 | Ferrari | 297.5 |
4 | McLaren | 258 |
5 | Alpine | 137 |
6 | AlphaTauri | 112 |
7 | Aston Martin | 77 |
8 | Williams | 23 |
9 | Alfa Romeo | 11 |
10 | Haas | 0 |