Μπορεί οι δύο Mercedes να έχασαν κατά κράτος στη μάχη της pole position το Σάββατο το βράδυ, ωστόσο, 24 ώρες μετά απέδειξαν για μία ακόμα φορά ότι έχουν τον τρόπο να κατακτούν τη νίκη αξιοποιώντας τα λάθη των αντιπάλων τους.
Αυτήν τη φορά ήταν η σειρά του L. Hamilton να βγει νικητής από τη μάχη που έδωσε με τα μονοθέσια της Ferrari, αφήνοντας πίσω του το κακό ξεκίνημα και ειδικότερα την κοκορομαχία του με τον Verstappen που οδήγησε και τους δύο εκτός πίστας στερώντας τους πολύτιμα δευτερόλεπτα και την επαφή με την κορυφή.
Μετά και την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο L. Hamilton κάλυψε το χαμένο έδαφος ανακτώντας την τρίτη θέση πίσω από τους Leclerc και Vettel όταν ο Albon πραγματοποίησε το πρώτο του pit stop στον 15ο γύρο.
Έναν γύρο αργότερα το παράδειγμα του Albon ακολούθησε ο C. Leclerc, επιλέγοντας τη στρατηγική των δύο pit stop. H απόφαση αυτή έμελλε να είναι μοιραία για τον πιλότο της Ferrari, καθώς κατά τη διάρκεια της δεύτερης αλλαγής ελαστικών χάθηκαν 6,2 πολύτιμα δευτερόλεπτα, όπως και κάθε ελπίδα να επιστρέψει στην πρώτη θέση.
Σε αντίθεση με τον Leclerc, οι Hamilton, Vettel και Bottas ακολούθησαν τη στρατηγική του ενός pit stop, γεγονός που τους έφερε στις τρεις πρώτες θέσεις του αγώνα.
Μάλιστα οι Vettel και Bottas διατήρησαν τη μέση γόμα των ελαστικών της Pirelli για 37 και 38 γύρους αντίστοιχα, δίνοντας την ευκαιρία στον L. Hamilton να πιέσει με τα «φρέσκα» σκληρά ελαστικά που είχε τοποθετήσει νωρίτερα και να βρεθεί στην πρώτη θέση.
Με τον L. Hamilton να οδηγεί τον αγώνα, το S. Vettel να ακολουθεί δεύτερος ανήμπορος να εκμεταλλευτεί την καλύτερη κατάσταση των ελαστικών του και τον V. Bottas να βρίσκεται σε απόσταση βολής ποντάροντας σε λάθος του Γερμανού ολοκληρώθηκε το μεξικανικό Grand Prix.
Μεγάλος χαμένος του αγώνα ο C. Leclerc ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση, όπως άλλωστε και ο M. Verstappen που είδε την καρό σημαία από την έκτη θέση, έχοντας βρεθεί τελευταίος όταν κλατάρισε το πίσω δεξί ελαστικό του μονοθεσίου του μετά την επαφή που είχε με V. Bottas.
Η συνέχεια θα δοθεί την αμέσως επόμενη εβδομάδα στο Texas των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής όπου δεν αποκλείεται ο L. Hamilton να πανηγυρίσει τον έκτο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του δύο γύρους πριν το τέλος της φετινής αγωνιστικής σεζόν.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1h36m48.904s |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1.766s |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 3.553s |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 6.368s |
5 | Alexander Albon | Red Bull/Honda | 21.399s |
6 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1m08.807s |
7 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1m13.819s |
8 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m14.924s |
9 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1 Lap |
10 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1 Lap |
11 | Nico Hulkenberg | Renault | 1 Lap |
12 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 1 Lap |
13 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1 Lap |
14 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 1 Lap |
15 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 2 Laps |
16 | George Russell | Williams/Mercedes | 2 Laps |
17 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 2 Laps |
18 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 2 Laps |
- | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | Retirement |
- | Lando Norris | McLaren/Renault | Withdrew |