Στην εκκίνηση, όλοι έφυγαν καθαρά, με τον Verstappen να μένει πρώτος, και μόνο τον Alonso να κερδίζει έδαφος εντός της δεκάδας, όντας 7ος με το τέλος του πρώτου γύρου.
Ο Ολλανδός άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του από τον Hamilton, ενώ αντίστοιχα μεγάλες διαφορές παρατηρήθηκαν σε όλο το μήκος του grid εξ αρχής, ενώ πίσω οι δύο Alpine είχαν μάχη.
Για τους Schumacher και Perez, ο αγώνας δεν εκκίνησε καλά, αφού σε μάχες που έδωσαν κατέστρεψαν τα ελαστικά τους σε μπλοκαρίσματα, με αποτέλεσμα να πρέπει να μπουν για pit stop πριν τον 10ο γύρο.
Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, η κατάσταση σταθεροποιήθηκε, με τη Mercedes να ζητά από τον Βottas να αυξήσει τον ρυθμό του, καθώς στον 20ο γύρο η διαφορά του από τον Verstappen είχε φτάσει τα 10 δευτερόλεπτα.
Ο Hamilton μπήκε νωρίς, στον 21ο γύρο, για να βάλει τη μέση γόμα, βγαίνοντας τρίτος, σε ένα σχετικά αργό pit stop. Έναν γύρο μετά έκανε το ίδιο κι ο Verstappen, κι αυτός για τη μέση γόμα.
Ο Bottas έμεινε έξω, με στόχο να τον φτάσει ο Ολλανδός και να καθυστερήσει. Ο ίδιος, όμως, δεν πίεζε, και άφησε τον Hamilton να τον φτάσει στο 1,5 δευτερόλεπτο.
Τον πέρασε με άνεση στον 31ο γύρο, στο DRS, και μετά ο Bottas άφησε και τον teammate του, που πλέον είχε διαφορά 1 δλ. από τον Ολλανδό πρωτοπόρο του αγώνα.
Στο midfield, μετά από τα pit stop οι θέσεις δεν άλλαξαν ανάμεσα σε Gasly και Ferrari, με τον Perez να έχει μπει στη δεκάδα μέχρι τον 36ο γύρο.
Κι εκεί έγινε το… twist: ο Hamilton μπήκε για το 2ο stop του στον 39ο γύρο, και βγήκε πάνω στην κίνηση, χάνοντας χρόνο. Αναπόδραστα, ακολούθησε κι ο Verstappen, και βγήκε πρώτος. Ο Βρετανός έβαλε πατημένη μέση, ο Verstappen σκληρή. Η διαφορά τους είχε διαμορφωθεί στα 3 δευτερόλεπτα.
Μετά τον 50ο γύρο, ο Hamilton άρχισε να παραπονιέται για την αντοχή των ελαστικών του, ενώ παράλληλα μείωνε τη διαφορά στο μισό.
Ακόμα κι έτσι, ο Verstappen συνέχιζε να πιέζει, ο Hamilton έπεσε στα 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον αντίπαλό του, ενώ στη δεκάδα πια είχε ξαναμπεί ο Perez, μετά το δεύτερο pit stop που έκανε, έχοντας προσπεράσει τον Daniel Ricciardo και τον Lando Norris, μετά από επαφή.
Μπροστά, ο Verstappen πήρε τη νίκη στην επιστροφή του Zandvoort στο καλεντάρι, με τους Hamilton και Bottas πίσω.
Ο Alonso κατάφερε να περάσει τον Sainz στον τελευταίο γύρο, όπως κι ο Perez τον Ocon για την 8η θέση.
Αναλυτικά οι βαθμολογίες:
1 | Max Verstappen | 224.5 |
2 | Lewis Hamilton | 221.5 |
3 | Valtteri Bottas | 123 |
4 | Lando Norris | 114 |
5 | Sergio Perez | 108 |
6 | Charles Leclerc | 92 |
7 | Carlos Sainz Jnr | 89.5 |
8 | Pierre Gasly | 66 |
9 | Daniel Ricciardo | 56 |
10 | Fernando Alonso | 46 |
11 | Esteban Ocon | 44 |
12 | Sebastian Vettel | 35 |
13 | Yuki Tsunoda | 18 |
13 | Lance Stroll | 18 |
15 | George Russell | 13 |
16 | Nicholas Latifi | 7 |
17 | Kimi Raikkonen | 2 |
18 | Antonio Giovinazzi | 1 |
19 | Mick Schumacher | 0 |
19 | Nikita Mazepin | 0 |
19 | Robert Kubica | 0 |
Και των ομάδων:
1 | Mercedes | 344.5 |
2 | Red Bull | 332.5 |
3 | Ferrari | 181.5 |
4 | McLaren | 170 |
5 | Alpine | 90 |
6 | AlphaTauri | 84 |
7 | Aston Martin | 53 |
8 | Williams | 20 |
9 | Alfa Romeo | 3 |
10 | Haas | 0 |