Η δεύτερη διαδικασία δοκιμών στο Μεξικό χρησίμευσε και για δοκιμές της Pirelli με τα πρωτότυπα ελαστικά του 2023.
Αυτό οδήγησε σε πολλούς γύρους με αυτό το ελαστικό, με ελάχιστη δουλειά για τον αγώνα ή τις κατατακτήριες.
Το μεγάλο γεγονός της κατά τ' άλλα μονότονης διαδικασίας ήταν το ατύχημα του Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος δοκίμαζε τα πρωτότυπα ελαστικά, όταν έχασε το πίσω μέρος της Στροφής 7 και βρέθηκε στις μπαριέρες. Ο ίδιος βγήκε από το μονοθέσιο σώος κι αβλαβής, το ίδιο το μονοθέσιο όμως δεν ήταν σε καλή κατάσταση.
?? RED FLAG ??
Charles hits the barriers hard at the exit of Turn 7
He's OK and out of the car #MexicoGP#F1pic.twitter.com/8xs4k7KUvx
— Formula 1 (@F1) October 28, 2022
Στα της κατάταξης, οι πρώτοι τρεις ήταν οι μόνοι που έκαναν πραγματικά γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα. Έτσι, George Russell, Yuki Tsunoda και Esteban Ocon ήταν οι τρεις πρώτοι του session.
Επί της ουσίας, όλοι οι οδηγοί έπρεπε να συμπληρώσουν πάνω από 20 γύρους με φρέσκο και χρησιμοποιημένο σετ της πρωτότυπης γόμας, που δεν έφερε σήμανση στο πλάι, οπότε και η κατάταξη στο τέλος δεν αντικατόπτριζε την πραγματικότητα.
Αναλυτικά:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος |
1 | George Russell | 1m19.970s |
2 | Yuki Tsunoda | 1m20.798s |
3 | Esteban Ocon | 1m21.177s |
4 | Lewis Hamilton | 1m21.509s |
5 | Sergio Perez | 1m21.579s |
6 | Max Verstappen | 1m21.588s |
7 | Charles Leclerc | 1m21.618s |
8 | Carlos Sainz | 1m21.693s |
9 | Valtteri Bottas | 1m21.993s |
10 | Pierre Gasly | 1m22.104s |
11 | Fernando Alonso | 1m22.337s |
12 | Sebastian Vettel | 1m22.371s |
13 | Alex Albon | 1m22.447s |
14 | Lando Norris | 1m22.738s |
15 | Daniel Ricciardo | 1m22.763s |
16 | Lance Stroll | 1m22.840s |
17 | Mick Schumacher | 1m22.879s |
18 | Kevin Magnussen | 1m23.316s |
19 | Nicholas Latifi | 1m23.320s |
20 | Zhou Guanyu | 1m23.369s |