GP Σακχίρ: Nίκη του Perez σε έναν επεισοδιακό αγώνα


Μία σειρά λαθών και ατυχιών πρωτοφανών για την ομάδα της Mercedes τα τελευταία χρόνια, έφεραν τα πάνω-κάτω σε έναν αγώνα που έμοιαζε δικός τους. 

  • 6/12/2020

Η νέα και πολύ ιδιόμορφη χάραξη της πίστας του Μπαχρέιν όπου έγινε ο δεύτερος συνεχόμενος αγώνας έκρυβε απίστευτες εκπλήξεις και ανατροπές. Με πιο σημαντικές τα λάθη της ομάδας της Mercedes, πρωτοφανή για μία τόσο καλοκουρδισμένη μηχανή, που στέρησε μία σχεδόν βέβαια νίκη από τον Russell.

Tο πρόβλημα προέκυψε στον 63ο γύρο, όταν η ομάδα κάλεσε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών και τα δύο μονοθέσια. Εκεί έκαναν λάθος και τοποθέτησαν τα ελαστικά του ενός μονοθεσίου στο άλλο! Η επιστροφή και των δύο μονοθεσίων της Mercedes στην πίστα άφηνε κάποιες ελπίδες, όμως ο Russell που είχε την δυναμική να κυνηγήσει την πρώτη θέση, βρέθηκε με σκασμένο ελαστικό και έτσι έχασε την ευκαιρία να κυνηγήσει την πρωτιά.

Σε κάθε περίπτωση πάντως ήταν το πρόσωπο του αγώνα, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι είναι ένα πολύ μεγάλο ταλέντο το οποίο αδικείται από το μονοθέσιο το οποίο οδηγεί. Τουλάχιστον οι τρεις βαθμοί που πήρε ήταν ένα κέρδος ενώ και η παγκόσμια αναγνώριση ήταν αυτό που αφήνει ως υποθήκη για το μέλλον.

Από εκεί και πέρα, στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Perez, για πρώτη φορά στην καριέρα του, ο οποίος πήρε μία μεγάλη νίκη δείχνοντας τις μεγάλες ικανότητές του έστω και αν κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει ομάδα για του χρόνου.

Την μεγάλη βραδιά για την Racing Point συμπλήρωσε o Stroll δίνοντας μεγάλο αβαντάζ στην ομάδα για το κυνήγι της τρίτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ανάμεσά τους βρέθηκε μία Renault με τον Ocon για πρώτη φορά στην τριάδα ενός αγώνα, συμπληρώνοντας ένα πολύ ιδιαίτερο και εντελώς ανέλπιστο πόντιουμ.

Την δεκάδα έκλεισαν οι Sainz με McLaren, Ricciardo με Renault, Albon με Red Bull, Kvyat με  AlphaTauri,  Bottas με Mercedes, Norris με McLaren και Russell με Mercedes.

Eπόμενος αγώνας σε επτά ημέρες στο Άμπου Ντάμπι με την εβδομάδα που μεσολαβεί να προσφέρεται για κάθε είδους σχολιασμό και παραφιλολογία για το αν το μονοθέσιο κάνει τον οδηγό ή το αντίθετο (και πολλά ακόμα).