H General Motors θέλει να μπει στο «παιχνίδι» των κινητήρων από το 2027


Η General Motors εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει δική της υβριδική μονάδα ισχύος για τη Formula 1, ενισχύοντας την θέση της στη μάχη για το grid του 2026.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: CADILLAC
  • 4/5/2023

Η Andretti έχει καταθέσει την υποψηφιότητά της να βρεθεί στο grid το 2026, συνεργαζόμενη με την Cadillac του ομίλου της General Motors, χρησιμοποιώντας αρχικά κινητήρες της Alpine.

Ωστόσο, η GM θέλει να έχει έναν διευρυμένο ρόλο στα του μονοθέσιου που θα κατασκευάσει με την αμερικανική ομάδα, αν κι εφόσον η κοινή τους υποψηφιότητα γίνει δεκτή και εξασφαλίσουν θέση στο grid.

Μιλώντας στο Autosport, o επικεφαλής μηχανοκίνητου αθλητισμού της GM, Eric Warren, δήλωσε σχετικά:

«H GM έχει το κίνητρο να εμπλακεί σε κάθε τομέα του μονοθέσιου, σε όλη τη διαδικασία. Δεν θέλουμε να βάλουμε απλά το όνομά μας στον κινητήρα.

«Η συνεργασία ανάμεσα στην Cadillac και την Andretti θα αφορά όλο το μονοθέσιο.»

Όσο για το ενδεχόμενο να κατασκευάσουν τον δικό τους κινητήρα, ο Warren τόνισε πως αυτό μπορεί να γίνει από το 2027 και μετά:

«Κοιτάζοντας μετά το 2026, στόχος μας πρώτα είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί προτού δούμε τι βγάζει νόημα να κάνουμε.

«Φυσικά θα σκεφτόμασταν να κατασκευάσουμε τον δικό μας κινητήρα.

«Δεν μπορούμε βάσει των κανονισμών να κατασκευάσουμε κινητήρα το 2026, οπότε το νωρίτερο που μπορούμε να το κάνουμε αυτό είναι το 2027.»