Η κατάρα που κυνηγάει τον Leclerc στο Μονακό - Όλες οι φορές που τα πράγματα πήγαν στραβά


O Charles Leclerc έχει μία κακή παράδοση στον αγώνα της πατρίδας του, στο Μονακό, και αναρωτιέται κανείς αν μπορεί αυτό να αλλάξει φέτος.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 24/5/2023

Ο αγώνας της πατρίδας του εκάστοτε οδηγού είναι ίσως ο πιο σημαντικός για τη σεζόν του, τουλάχιστον από συναισθηματικής άποψης. Έχει τη δυνατότητα να δώσει τον καλύτερό του εαυτό μπροστά στους συμπατριώτες του, και σε πολλές περιπτώσεις να το κάνει στους δρόμους ή την πόλη που μεγάλωσε.

Αυτό ισχύει με τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος οδηγεί κάθε χρόνο (με εξαίρεση φυσικά το 2020 όταν ο αγώνας δεν διεξήχθη λόγω της πανδημίας) στους δρόμους του Πριγκιπάτου, στους δρόμους στους οποίους μεγάλωσε.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν έχουν πάει καλά για τον ίδιο στην πατρίδα του, από τότε που βρέθηκε στο grid της Formula 1 το 2018.

Στο σπορ εισήλθε με την ομάδα της Alfa Romeo Sauber, που ήταν σημαντικά πίσω στο grid, με αποτέλεσμα να τερματίσει 18ος, μακριά από τον -κατά τ'άλλα- καλό του εαυτό σε εκείνη την πρώτη του σεζόν.

Το 2019, ο Leclerc έχει πια μεταβεί στα «σαλόνια» με τη Ferrari, με την οποία θα έπαιρνε και δύο νίκες, σε Βέλγιο και Ιταλία. Τον Μάιο, όμως, στο Μονακό, ο ίδιος θα έβλεπε το τριήμερο να βυθίζεται στα προβλήματα και τις αστοχίες.

Αποκλείστηκε από το Q2 μένοντας εκτός τελικής δεκάδας καθώς η ομάδα δεν εκτίμησε σωστά τις συνθήκες και δεν βγήκε ξανά στην πίστα για συμπληρωματική προσπάθεια, ενώ στον αγώνα βρέθηκε να χτυπά στις μπαριέρες της La Rascasse στην προσπάθειά του να αναρριχηθεί στην κατάταξη, εγκαταλείποντας.

Το 2021, ο Leclerc κατέφτασε στο Μονακό με εξαιρετικές διαθέσεις, παίρνοντας την pole position. Ωστόσο, ένα χτύπημα στην μπαριέρες μετά το σύμπλεγμα στροφών της Πισίνας έφερε ζημιά στο ημιαξόνιο, που συνεχίστηκε και στον αγώνα, με αποτέλεσμα ο ίδιος να μην εκκινεί καν την Κυριακή.

Τέλος, το 2022 ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να προηγηθεί στην αρχή του αγώνα, υπό καταρρακτώδη βροχή και σε συνολικά δύσκολες συνθήκες, προτού πέσει θύμα της κακής στρατηγικής της ομάδας, που η Red Bull εκμεταλλεύτηκε και άφησε τον Leclerc 4ο στον τερματισμό.

Το ερώτημα είναι αν αυτή η κακοδαιμονία για τον ίδιο μπορεί να λάβει τέλος φέτος, με τη Scuderia ακόμα λιγότερο ανταγωνιστική σε σχέση με τις περασμένες σεζόν, και τον ίδιο λαβωμένο από τις ατυχίες και τα λάθη του παρελθόντος.