Με το τέλος του 2021, η Honda αποχώρησε από τη Formula 1 - αλλά μόνο στα χαρτιά.
Κι αυτό γιατί οι Ιάπωνες θα συνεχίσουν να βοηθούν στην κατασκευή των κινητήρων της Red Bull και της AlphaTauri για το 2022 και το 2023, ενώ έχουν ήδη προσφέρει μεγάλο μέρος του προσωπικού τους στις υπηρεσίες του νεοσύστατου Red Bull Powertrains.
Ο Masashi Yamamoto, που θα αναλάβει κι αυτός πόστο εντός του τμήματος κινητήρων της αυστριακής ομάδας, μιλώντας στο RacingNews365.com εξήγησε πως ο κινητήρας του 2022 θα είναι μία εξέλιξη του περυσινού, χωρίς ριζικές διαφοροποιήσεις:
«Οι κανονισμοί μας επιτρέπουν να ανανεώσουμε τα πάντα, αλλά εμείς θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα καλά μέρη από τον κινητήρα του 2021. Πρέπει να αλλάξουμε κάποια πράγματα για το νέο Ε10 καύσιμο.»
Κομβικής σημασίας είναι και το ζήτημα της ονομασίας αυτών των νέων κινητήρων, με τον Yamamoto να τονίζει πως ακόμα δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση:
«Αυτό δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε.
«Χρειάζεται χρόνος για να παρθεί μία τέτοια απόφαση. Συζητάμε για το αν θα έχει σχέση με τη Honda ή όχι.»