Ικανοποίηση στην Pirelli από τις πρώτες δοκιμές


Σε χαμηλές θερμοκρασίες και με τραχύ οδοστρωμα οι δοκιμές στη Χερέθ. Θετικές αντιδράσεις από τους οδηγούς για τα ελαστικά του 2015. 
 
  • 11/2/2015
Περισσότεροι γύροι και καλύτερη απόδοση σε σχέση με το 2014 δείχνουν τρομερή βελτίωση της υβριδικής τεχνολογίας, υποστηρίζουν τα στελέχη της Pirelli, από τις πρώτες δοκιμές για τη νέα σεζόν.
Ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli δήλωσε: 
«Οι τέσσερις μέρες στη Χερέθ ήταν ένα τεστ που κύλησε χωρίς προβλήματα καθώς όλες οι ομάδες που συμμετείχαν συμπλήρωσαν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ότι την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Αυτό καταδεικνύει τον απίστευτο βαθμό εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας. Αντιμετωπίσαμε ποικίλες καιρικές συνθήκες και ένα πολύ τραχύ οδόστρωμα στη Χερέθ χωρίς προβλήματα και με γενικώς θετικά σχόλια από τους οδηγούς. Από άποψη ελαστικών τα δυο τεστ στη Βαρκελώνη αργότερα μέσα στο μήνα θα είναι πιο αντιπροσωπευτικά εφόσον φυσικά ο καιρός παραμείνει σύμμαχος. Η πρωτότυπη σκληρή χειμερινή γόμα που δημιουργήσαμε ειδικά για τις δοκιμές και η οποία έρχεται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας έτυχε ιδιαίτερης εκτίμησης από τους οδηγούς που την χρησιμοποίησαν εκτεταμένα. Είναι προφανές πως τα νέα μονοθέσια έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το 2014 και περιμένουμε ακόμη περισσότερες βελτιώσεις μέχρι το Μάρτιο στη Μελβούρνη. 
 
Διαθέσιμα σετ στη Χερέθ: 284          Σετ που χρησιμοποιήθηκαν: 155
 
 5 Πολύ μαλακή γόμα                             0 Πολύ μαλακή γόμα
37 μαλακή γόμα                                   21 μαλακή γόμα
120 μέση γόμα                                   83 μέση γόμα
57 σκληρή γόμα                                   29 σκληρή γόμα
40 ενδιάμεσα                                       16 ενδιάμεσα
25 βρόχινα                                             6 βρόχινα
 
Επιπλέον στη Χερέθ υπήρχαν 16 σετ ελαστικών με την πρωτότυπη σκληρή γόμα. Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της 2 σετ απ’ αυτά τα ελαστικά για όλη τη διάρκεια των τριών 4ημερων χειμερινών δοκιμών. Το χειμερινό σκληρό ελαστικό είναι φτιαγμένο μόνο για δοκιμές και δεν αντικαθιστά τη σκληρή γόμα του 2015. Είναι ένα ξεχωριστό ελαστικό που έχει χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας και επιτρέπει στους οδηγούς να φτάνουν στο μέγιστο της απόδοσή του ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες είναι ένα ελαστικό βολικό για τις Ευρωπαϊκές θερμοκρασίες το Φεβρουάριο. 
 
Περισσότεροι γύροι ανά γόμα/τύπο ελαστικού:
Πολύ μαλακή:        Δε χρησιμοποιήθηκε 
Μαλακή                  Maldonado (Lotus) 19 γύροι 3η μέρα 
Μέση:                     Rosberg (Mercedes) 29 γύροι 1η μέρα 
Χειμερινή σκληρή:  Rosberg (Mercedes) 34 γύροι 1η μέρα  
Σκληρή:                 Rosberg (Mercedes) 42 γύροι 1η μέρα 
Ενδιάμεσα:             Rosberg (Mercedes) 25 γύροι 3η μέρα 
Βρόχινα:                 Nasr (Sauber) 4 γύροι 2η μέρα  
Ταχύτεροι χρόνοι/γόμα ελαστικών/ημέρα
1η μέρα: Vettel (Ferrari) 60 γύροι 1’22”620 Μέση 
2η μέρα: Vettel (Ferrari) 89 γύροι 1’20”984 Μέση 
3η μέρα: Nasr (Sauber) 109 γύροι 1’21”545 Μαλακή 
4η μέρα: Raikkonen (Ferrari) 106 γύροι 1’20”841 Μαλακή
 
 
Μετά από τέσσερις μέρες δοκιμών έγιναν συνολικά 2294 γύροι. Πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν γίνει 1470 γύροι από 11 ομάδες, φέτος συμμετείχαν μόνο 8. Ο ταχύτερος χρόνος πέρυσι ήταν το 1:23.276 (Kevin Magnussen, McLaren). Αυτά καταδεικνύουν τη τεράστια βελτίωση σε απόδοση και αξιοπιστία σε σχέση μ’ ένα χρόνο πριν. 
Στη διάθεση κάθε ομάδας βρίσκονται 135 σετ ελαστικών για δοκιμές καθόλη τη διάρκεια του 2015.
Υπάρχουν προγραμματισμένες άλλες δυο περίοδοι χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη: 19 – 22/2, 26/2 -1/3.