Οι συζητήσεις για τους κανονισμούς γύρω από τους κινητήρες που θα τεθούν σε ισχύ το 2026 έχουν αρχίσει και συνεχίζονται περιοδικά, με τη συμμετοχή τόσο των υπαρχόντων κατασκευαστών, όσο κι εκείνων που έχουν δείξει ενδιαφέρον.
Στη συνάντηση της 15ης Δεκεμβρίου, όμως, η Ferrari απουσίαζε.
Ο λόγος έγκειται στο γεγονός πως δεν δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να εμπλακεί με την κατασκευή κινητήρα από το 2026 και μετά ως την νεότερο προθεσμία, της 15ης Οκτωβρίου.
Σε αυτήν είχαν προλάβει να δηλώσουν ενδιαφέρον οι Audi Formula Racing, Alpine SAS, Honda Racing Corporation, Mercedes AMG High Performance Powertrains (HPP) και Red Bull Powertrains (RBPT).
Μόνη εξαίρεση η Ferrari SPA, που σύμφωνα με ρεπορτάζ του RacingNews365 δεν δήλωσε ενδιαφέρον ως την προκαθορισμένη προθεσμία, καθώς ανησυχούσε πως η RBPT θα αντιμετωπιστεί ως ξεχωριστός, νέος κατακσκευαστής, παρά το γεγονός ότι έχει πρόσβαση στην πνευματική ιδιοκτησία της Honda.
Έτσι, δεν της επετράπη να βρεθεί στην νεότερη συνάντηση, αν και λίγο μετά μπόρεσε να λάβει μέρος.