Ο «άσσος στο μανίκι» της Honda για τον φετινό κινητήρα της


Η Honda αποκάλυψε τις λεπτομέρειες για την αναβάθμιση του κινητήρα του Max Verstappen στο Βελγικό GP πριν ένα μήνα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 22/9/2021

Η μάχη με τη Mercedes για τον τίτλο σε οδηγούς και κατασκευαστές έχει «ανάψει» για τα καλά, κι αυτό ώθησε τη Honda να φέρει νωρίτερα από το προγραμματισμένο το νέο Energy Store - το εξάρτημα του κινητήρα που αποθηκεύει και δίνει την ηλεκτρική ενέργεια στο υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν φέτος, κάθε κατασκευαστής μπορεί να αλλάξει από μία φορά ένα κομμάτι του κινητήρα του από το spec του 2020 σε νεότερο.

Η Honda έμεινε με το ES του 2020 ως και το Βελγικό GP, όταν το άλλαξε με το νέο spec για το μονοθέσιο του Max Verstappen.

«Αυτό το νέο ES αναπτύχθηκε στο πλαίσιο ενός project που χρειάστηκε αρκετά χρόνια, με στόχο να συνδυάσει βελτιώσεις στην ενεργειακή απόδοση μαζί με σημαντικές μειώσεις στο βάρος», δήλωσε ο Yasuaki Asaki, επικεφαλής της εταιρείας στον τομέα της μονάδας ισχύος, στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Honda.

«Στην τελευταία σεζόν της εταιρείας στο σπορ, η Honda F1 κατάφερε να παρουσιάσει το νέο ES-εξοπλισμένο με μια ελαφρύτερη, χαμηλής αντίστασης, εξαιρετικά αποδοτική και εξαιρετικά υψηλής ισχύος μπαταρία-ακριβώς στην αρχή του δεύτερου μισό της σεζόν.

«Για να πετύχουμε τον τελικό στόχο να νικήσουμε τη Mercedes και να κερδίσουμε το πρωτάθλημα πριν φύγουμε από τη F1 στο τέλος της σεζόν 2021, αναγνωρίσαμε την ανάγκη να βελτιώσουμε την απόδοση. Ως εκ τούτου, το σχέδιο ανάπτυξης για το νέο ES προωθήθηκε ουσιαστικά από τον αρχικό στόχο του 2022, ώστε να είναι έτοιμο κατά τη διάρκεια της σεζόν 2021.»