Η μάχη Ferrari και McLaren για την τρίτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών παραμένει ιδιαίτερα κλειστή, φτάνοντας στο τελευταίο μέρος της σεζόν.
Οι δύο ομάδες χωρίζονται από μόλις 7,5 βαθμούς, με τους Βρετανούς να προηγούνται, έχοντας 5 βάθρα και 1 νίκη, έναντι των 4 βάθρων της Scuderia.
BIG DEALS
- Κλείσε ΤΩΡΑ το Ford Puma με προστασία τιμής και προνομιακό επιτόκιο από 1,99%.
- Νέο Ford Kuga: Τώρα διαθέσιμο με "κλειδωμένη" τιμή και χαμηλό επιτόκιο!
- Ηλεκτρικό SUV με 418 km αυτονομία και φόρτιση 0-80% σε 40 min
- Mustang Mach-E: Αποκτήσετε τη τώρα με εγγυημένη τιμή και επιτόκιο 1,99%!
- Ένα μοναδικό Test Drive με το νέο Volvo XC40 Recharge σε περιμένει
- Μοναδικά προγράμματα χρηματοδότησης
- Ο πιο εύκολος τρόπος να κλείσεις On Line αυτοκίνητο
Και οι δύο πλευρές θα ψάξουν το κάτι παραπάνω για να ξεχωρίσουν έναντι της άλλης, και για τη Ferrari αυτό το «κάτι» μπορεί να είναι ο αναβαθμισμένος κινητήρας που εισήχθη στο Σότσι.
«Ήμασταν ταχύτεροι από τη McLaren στη Κωνσταντινούπολη,» δήλωσε ο Carlos Sainz. «Στο Σότσι ήταν ταχύτεροι από εμάς. Οπότε πιστεύω πως έτσι θα πάνε τα πράγματα μέχρι το φινάλε.
«Με αυτόν τον νέο κινητήρα, πιστεύω πως θα έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε πιο κοντά τους στις πίστες που θα υστερούμε, και στις πίστες που έχουμε το πάνω χέρι, να διευρύνουμε το προβάδισμά μας.
Ο νέος κινητήρας ήρθε εις βάρος ποινών για τους δύο οδηγούς της ομάδας, με τον επικεφαλής Mattia Binotto να εξηγεί το σκεπτικό:
«Πρωταρχικός στόχος ήταν να συλλέξουμε δεδομένα ενόψει 2022. Και για αυτό φέραμε τον κινητήρα όσο νωρίτερα γινόταν, κάνοντας πιο γρήγορα κάποια πράγματα στη διαδικασία της εξέλιξης, παίρνοντας και κάποια ρίσκα στην πορεία.
«Αλλά, όλα είναι ζήτημα διαχείρισης του ρίσκου που θες να πάρεις, γιατί είναι προφανές πως είναι σημαντικό να έχουμε γράψει χιλιόμετρα με αυτόν τον κινητήρα και να ξέρουμε τι να περιμένουμε ενόψει 2022, όταν όλη η εξέλιξη στις μονάδες ισχύος θα έχει 'παγώσει'. Και αυτό για εμάς είναι παράγοντας-κλειδί.»