Ο Leclerc στο Φιοράνο με την εκπληκτική 275 GTB! (vid)


Μόλις μία εβδομάδα έπειτα από το… φιάσκο του Μονακό, ο Charles Leclerc είχε την ευκαιρία να βιώσει μία εμπειρία μοναδική, οδηγώντας στο Φιοράνο μία Ferrari 275 GTB!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 29/5/2021

Ο Μονεγάσκος πιλότος βγήκε στην πίστα δοκιμών της Ferrari με το σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας του '60 για να γιορτάσει την ιστορία και την κληρονομιά της μάρκας.

Λίγο έκπληκτος από τον πρωτόγονο χαρακτήρα του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το αγωνιστικό του μονοθέσιο, ο Leclerc σοκαρίστηκε από το γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούσαν κάτι παρόμοιο στις 24 ώρες του Le Mans!

Χρησιμοποιούσε τον θρυλικό κινητήρα 3,3 λίτρων Colombo V12, όπως και η 250 GTO. Η Ferrari ισχυρίστηκε ότι ο κινητήρας απέδιδε εδώ 280 ίππους (αν και αυτό μπορεί να ήταν αρκετά… αισιόδοξο) και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου της μάρκας που χρησιμοποιούσε transaxle, τεχνολογία που είχε χρησιμοποιήσει σε προηγούμενα αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως η 250 Testa Rossa.

Σχεδιασμένο από τον Pininfarina και κατασκευασμένο από την Scaglietti από το 1964, το ελαφρύ αυτοκίνητο χρησιμοποίησε πόρτες από κράμα αλουμινίου και τουλάχιστον 72 παραδείγματα κατασκευάστηκαν με αμάξωμα εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο.

Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε σε αγώνες ως απάντηση στην άρνηση της FIA να ομολογκάρει την 250 LM για αγώνες της κατηγορίας GT. Χρησιμοποιήθηκε τόσο ως εργοστασιακό αγωνιστικό όσο και ως αγωνιστικό αυτοκίνητο πελατών και τερμάτισε τρίτο στη γενική κατάταξη στο Le Mans το 1965.

«Μπορείς να νιώσεις την ιστορία πίσω από αυτό και αυτό είναι το ωραίο», δήλωσε ο Leclerc από το κόκπιτ. «Δεν μπορώ να φανταστώ πώς είναι να αγωνίζεσαι με αυτό το αυτοκίνητο σε μια πίστα. Σήμερα έφτασα πολύ κοντά σε αυτό. Δεν πίεσα στο μέγιστο, αλλά προφανώς, το συναίσθημα είναι υπέροχο και το να αγωνίζεσαι πίσω στη δεκαετία του '60 νομίζω ότι ήταν, με αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να είναι κάτι πολύ, πολύ ξεχωριστό»..

Μετά τα σχόλιά του στα αγγλικά, ακούγεται σαν να λέει «non voglio più uscire», που σημαίνει ότι «δεν θέλω να βγω από εδώ»!