Ποινές για τις Alfa Romeo - Βαθμοί για Hamilton και Kubica


TO ΠΙΟ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ  ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 29/7/2019

Ο 11ος αγώνας της χρονιάς, το  Γερμανικό Grand Prix στο Χόκενχάιμ, εξελίχθηκε με ιδιαίτερα επεισοδιακό και απρόβλεπτο τρόπο, με νικητή τον Verstappen, αρκετές ανατροπές, πολλά pit-stop και αυτοκίνητα ασφαλείας και καταστροφή της γιορτής της Mercedes που μετά από πάρα πολύ καιρό υπέπεσε σε πολλά λάθη, τόσο οι οδηγοί της όσο και η ομάδα.

Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε χθες το απόγευμα αλλά συνεχίστηκε στα γραφεία των αγωνοδικών αρκετές ώρες αργότερα. Εκεί που αποφασίστηκε να δοθούν ποινές 30 δευτερολέπτων στις δύο Alfa Romeo γιατί θεωρήθηκε ότι η απειροελάχιστη καθυστέρηση στην εκκίνηση σήμαινε την ύπαρξη μηχανισμού που αντιστοιχεί με traction control.

H Alfa Romeo υποστήριξε ότι αυτό οφειλόταν στις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα, όμως οι αγωνοδίκες έδωσαν 10 δευτερόλεπτα ποινή, η οποία αφού ο αγώνας είχε τελειώσει, αυξήθηκε στα 30 δευτερόλεπτα.

Έτσι ο πολύ καλός αγώνας των δύο Alfa Romeo τελείωσε στα γραφεία, με τους Hamilton και Kubica να μπαίνουν στην δεκάδα. Ο πρώτος πήρε έστω και έτσι κάποιους βαθμούς ενώ ο δεύτερος τους πρώτους για φέτος τόσο για τον ίδιο όσο και για την ταλαιπωρημένη Williams.

Πάντως είναι κρίμα να κρίνονται οι προσπάθειες οδηγών όπως ο Raikkonen και ο Giovinazzi με τέτοιον τρόπο, όμως οι κανονισμοί είναι ιδιαίτερα αυστηροί και δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους "σκανδαλιές". Το αν θα πρέπει να χαλαρώσουν λιγάκι και να αφήσουν αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο πάνω από οδηγούς και ομάδες ώστε να ωφεληθεί το θέαμα, είναι σίγουρα κάτι που θα συζητηθεί πολύ τα επόμενα χρόνια. Ιδίως όταν φθάνουμε στο σημείο να κρίνονται οι αγώνες πολλές ώρες αργότερα από το πέσιμο της καρό σημαίας.