Στο όριο με τα turbo και τα MGU-H η Ferrari


Στα χαρτιά, η πίστα του Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν φαίνεται να είναι ιδανική για τη Red Bull RB18. Πριν από ένα χρόνο η ομάδα από το Milton Keynes κυριάρχησε στον αγώνα στο Μπακού μέχρι τη στιγμή που κλάταρε το ελαστικό στο μονοθέσιο του Verstappen κι εν τέλει τον Perez να πανηγυρίζει τη νίκη. 

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 7/6/2022

Την ίδια ώρα, τα μηχανικά προβλήματα στη Βαρκελώνη και τα λάθη στρατηγικής στο Μονακό, μετέτρεψαν δύο ευνοϊκούς αγώνες για τη Ferrari σε περαιτέρω ευκαιρίες για τον Verstappen να κερδίσει βαθμούς από τον Charles Leclerc και πλέον προηγείται στη βαθμολογία.

Η «σκουντερία» θέλει να αντιδράσει, γι’ αυτό στο Αζερμπαϊτζάν είναι έτοιμη να περάσει στην τρίτη μονάδα turbo και MGU-H στο μονοθέσιο του Leclerc. Το turbo και η MGU-H είναι τα δύο τμήματα του κινητήρα που παρουσίασαν βλάβη στη Βαρκελώνη, αναγκάζοντας τον Charles Leclerc να εγκαταλείψει, και η χρήση φρέσκων εξαρτημάτων έχει προφανώς ως στόχο να πιέσει σκληρά στις μεγάλες ευθείες του Αζερμπαϊτζάν.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η Ferrari φτάνει μόλις από τον όγδοο αγώνα της χρονιάς στο όριο σε ό,τι αφορά στα συγκεκριμένα τμήματα του κινητήρα της, καθώς εάν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τέταρτο turbo ή MGU-H< τότε θα υπάρξουν ποινές στο Grid με βάση τον κανονισμό.