Συζητήσεις για νέα συνεργασία ανάμεσα σε Ferrari και Philip Morris


Η Ferrari βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την επέκταση της συνεργασίας της με τη Philip Morris International, παρά τους περιορισμούς στην παρουσία των λογότυπων της εταιρείας.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 23/6/2021

Η Ferrari βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με τη Philip Morris International από το 1997 ως και σήμερα, με την περίοδο 1997-2005 να βλέπει το logo της Marlboro να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στα μονοθέσια των Ιταλών.

Με την απαγόρευση της διαφήμισης προϊόντων καπνού, η Marlboro αποχώρησε από το σπορ, με την PMI όμως να συνεχίζει να σπονσοράρει τη Scuderia.

Από το 2018, ο αμερικανικός κολοσσός επέστρεψε στο προσκήνιο με το Mission Winnow, που αποτελεί μία καινοτομία της PMI που οραματίζεται ένα μέλλον «χωρίς καπνό».

Παρόλα αυτά, τα λογότυπά της αφαιρέθηκαν τόσο πέρυσι, όσο και φέτος από αγώνες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακόμα κι έτσι, ο Mattia Binotto, επικεφαλής της Ferrari, αποκάλυψε πως ήδη συζητούν για επέκταση της μεταξύ τους συνεργασίας, με το ισχύον συμβόλαιο να λήγει φέτος:

«Όπως έχετε ήδη δει, θα υπάρχουν αγώνες στους οποίους δεν θα έχουμε αυτό το λογότυπο το μονοθέσιο.

«Αυτό έχει να κάνει με τους νόμους στην εκάστοτε χώρα, και αυτό που κάνουμε είναι να τους σεβόμαστε όπως κάναμε και στο παρελθόν.»