Ταχύτερη σε όλες τις συνθήκες η Red Bull βάσει τηλεμετρίας


Η αυστριακή ομάδα έχει τον καλύτερο ρυθμό αγώνα και ανταγωνίζεται στα ίσα τη Mercedes στον έναν γύρο.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 27/3/2021

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δεδομένα τα οποία καταγράφηκαν στις πρώτες δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του grand prix του Μπαχρέιν.

Όπως προκύπτει από την ανάλυση των αριθμών, τόσο στην προσομοίωση αγώνα όσο και στον έναν γύρο, η Red Bull είναι εξόχως ανταγωνιστική.

Ειδικά σε ρυθμό αγώνα, η αυστριακή ομάδα δείχνει να είναι σχεδόν δύο δέκατα πιο γρήγορη από την παγκόσμια πρωταθλήτρια Mercedes. Αντιθέτως, στον γρήγορο έναν γύρο, το λεγόμενο short pace, η Mercedes είναι κατά 10 χιλιοστά ταχύτερη από την Red Bull.

Σε ότι αφορά στις ευθείες και σε αυτή την περίπτωση η Αυστριακή ομάδα δείχνει να είναι πάρα πολύ δυνατή, χάρη στην απόδοση του κινητήρα της Honda, αλλά και την εξαιρετική αεροδυναμική της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στις γρήγορες καμπές τρίτη ταχύτερη ομάδα είναι η McLaren.

Αυτό που προκύπτει από τις πρώτες δύο περιόδους ελεύθερων δοκίμων είναι ότι η Aston Martin δυσκολεύεται κυρίως στις γρήγορες και στις μεσαίας ταχύτητας στροφές.

Αναφορικά με τα ελαστικά της Pirelli, φαίνεται πως η μέση γόμα είναι σχεδόν τέσσερα δέκατα πιο αργή από την soft, ενώ η hard είναι περίπου εννέα δέκατα πιο αργή από την soft. Σχετικά με την φθορά των ελαστικών, medium και hard δείχνουν να παρουσιάζουν παρεμφερές επίπεδο.

Η Pirelli εκτιμά πώς οι ομάδες θα ακολουθήσουν στρατηγική δύο pit stop, ενώ το γεγονός πως έγινε ελάχιστη χρήση της hard μας, οδηγεί στο συμπέρασμα πως δεν θα αποτελέσει τη βασική επιλογή των ομάδων στον αγώνα.