Θέμα με τα καύσιμα του Verstappen καταγγέλλουν οι ανταγωνιστές του!


Και ξαφνικά προέκυψε θέμα με την θερμοκρασία των καυσίμων που τοποθετήθηκαν πριν από τον αγώνα της Βαρκελώνης στο μονοθέσιο του Max Verstappen!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 22/5/2022

Σύμφωνα με καταγγελίες άλλων ομάδων, ενδεχομένως να μην ήταν σωστή η θερμοκρασία στο καύσιμο που τοποθετήθηκε στην RBR του Ολλανδού λίγο πριν βγει από τα πιτ για τον γύρο προθέρμανσης του αγώνα της Καταλονίας.

Οι κανονισμοί της FIA αναφέρουν ότι η θερμοκρασία του καυσίμου που προορίζεται για «άμεση χρήση» σε ένα μονοθέσιο δεν μπορεί να είναι περισσότερο από δέκα βαθμούς Κελσίου κάτω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Στην πίστα της Βαρκελώνης μετρήθηκε θερμοκρασία 35 βαθμών Κελσίου δύο ώρες πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία του καυσίμου πρέπει να είναι τουλάχιστον 25 βαθμούς από τη στιγμή που ένα μονοθέσιο της F1 βγαίνει από το γκαράζ. Όσο πιο κρύο είναι το καύσιμο, τόσο πιο αποδοτικό είναι και γι' αυτό έχει οριστεί μια ελάχιστη θερμοκρασία που πρέπει να τηρούν όλοι.

Η θερμοκρασία του καυσίμου μετριέται μόλις το μονοθέσιο βρεθεί στη θέση του στη σχάρα της εκκίνησης. Οι Max Verstappen και Pierre Gasly βγήκαν από τα pit box αργότερα από τα άλλα μονοθέσια κι επιπλέον, μετά τον γύρο τους προς το grid, χρειάστηκαν επίσης αρκετή ώρα για να φτάσουν στη θέση τους.

Σύμφωνα με ΜΜΕ του εξωτερικού, υπήρξαν έντονες συζητήσεις πριν από την εκκίνηση μεταξύ του επικεφαλής μηχανικού της Red Bull, Paul Monaghan, του τεχνικού εκπροσώπου της FIA, Jo Bauer και του αναπληρωτή επικεφαλής για θέματα μονοθέσιων Tim Goss.

Ο Mattia Binotto ρωτήθηκε επί του θέματος αλλά δεν θέλησε να σχολιάσει δημοσίως, τονίζοντας απλά πως «εμπιστεύομαι μόνο τη FIA». Η Παγκόσμια Ομοσπονδία, πάντως, αποσαφήνισε πως δεν προκύπτει επί του παρόντος κάποιο θέμα με τη θερμοκρασία του καυσίμου στα μονοθέσια των δύο εν λόγω οδηγών.