Χωρίς MGU-H και με όριο στους προϋπολογισμούς οι κινητήρες από το 2026


Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επικύρωσε τις βασικές αρχές που θα διέπουν τους κανονισμούς για τους κινητήρες από το 2026. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 15/12/2021

Η τελευταία συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA για το 2021 έδωσε το γενικότερο πλαίσιο βάσει του οποίου θα κινηθεί η Formula 1 για τους κανονισμούς των μονάδων ισχύος από το 2026 και μετά.

Τα βασικά σημεία:

  • Διατηρείται ο θερμικός κινητήρα 1,6 λίτρων με turbo, με 100% βιώσιμα καύσιμα
  • Η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται στα 350 kW (από 120 kW που ήταν προηγουμένως)
  • Αφαιρείται το MGU-H (πάγιο αίτημα του VW Group)
  • Εισάγεται το όριο στους προϋπολογισμούς για την κατασκευή των κινητήρων

Για το ζήτημα του budget, η λογική πίσω από το cost cap είναι να κάνει πιο εύκολο στους νέους κατασκευαστές να εισέλθουν στο σπορ.

Τέλος, σύμφωνα με το TheRace.com, η απόφαση για το αν Porsche και Audi θα εισέλθουν στο σπορ θα παρθεί εντός του μήνα, με τη Red Bull να είναι πιθανή υποψήφια να δεχτεί κινητήριο σύνολο των Γερμανών.