Η τελευταία συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA για το 2021 έδωσε το γενικότερο πλαίσιο βάσει του οποίου θα κινηθεί η Formula 1 για τους κανονισμούς των μονάδων ισχύος από το 2026 και μετά.
Τα βασικά σημεία:
- Διατηρείται ο θερμικός κινητήρα 1,6 λίτρων με turbo, με 100% βιώσιμα καύσιμα
- Η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται στα 350 kW (από 120 kW που ήταν προηγουμένως)
- Αφαιρείται το MGU-H (πάγιο αίτημα του VW Group)
- Εισάγεται το όριο στους προϋπολογισμούς για την κατασκευή των κινητήρων
Για το ζήτημα του budget, η λογική πίσω από το cost cap είναι να κάνει πιο εύκολο στους νέους κατασκευαστές να εισέλθουν στο σπορ.
Τέλος, σύμφωνα με το TheRace.com, η απόφαση για το αν Porsche και Audi θα εισέλθουν στο σπορ θα παρθεί εντός του μήνα, με τη Red Bull να είναι πιθανή υποψήφια να δεχτεί κινητήριο σύνολο των Γερμανών.