Formula 1 Μπαχρέιν: Η αρχή (ας) είναι το ήμισυ του παντός!


Ο εκπληκτικός πρώτος αγώνες της σεζόν μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό εχέγγυο για μια άκρως ανατρεπτική σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1

Λένε πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. ΚΙ αυτοί που το λένε, μάλλον δίκιο έχουν. Ή, τέλος πάντων, εμείς πολύ θέλουμε να έχουν δίκιο και στο τέλος να αποδειχθεί ότι η αρχή ήταν το… άπαν!

Μην μακρηγορούμε. Αυτό που απολαύσαμε το βράδυ της Κυριακής στο Μπαχρέιν είθε όπως αποδειχθεί ιδανικό… ορεκτικό μιας σεζόν που θα εξελιχθεί στην πιο ανατρεπτική της πρόσφατης ιστορίας της Formula 1.

Πάνε πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που με το «καλημέρα» μιας αγωνιστικής χρονιάς είδαμε δύο ομάδες να βρίσκονται πραγματικά στο ίδιο –ή έστω σε εξαιρετικά κοντινό- αγωνιστικό επίπεδο.

Mercedes και Red Bull, Red Bull και Mercedes μας έστειλαν ένα σαφές μήνυμα πως το παιχνίδι φέτος θα παιχτεί ανάμεσά τους, με το περιβόητο midfield να απέχει αρκετά από τους δύο μονομάχους των φετινών τίτλων.

Ο δρόμος (θα) είναι μακρύς, όμως οι συγκεκριμένες δύο ομάδες έχουν αποδείξει ίσως πιο ξεκάθαρα από κάθε άλλη τα τελευταία χρόνια, πως δεν σταματούν να εξελίσσονται. Κι αυτό θα είναι το «κλειδί» της επιτυχίες.

Είδαμε, για παράδειγμα, τη Mercedes μέσα σε λιγότερες από δύο εβδομάδες να καλύπτει μεγάλο μέρος από τα σχεδόν 8/10 διαφοράς στον γύρο που είχε συγκριτικά με τη Red Bull στην ίδια πίστα, κατά τη διάρκεια των τριήμερων χειμερινών δοκιμών.

Κι όπως είδαμε τη Mercedes να κλείνει την ψαλίδα, είναι σχεδόν βέβαιο πως στις 16 Απριλίου, όταν οι ομάδες θα συναντηθούν και πάλι, αυτή τη φορά στην Ίμολα, τα δεδομένα μπορεί να έχουν ανατραπεί εκ νέου.

Hamilton και Verstappen από πολύ νωρίς έδειξαν πως θα αποτελέσουν τους βασικούς διεκδικητές του τίτλους στους οδηγούς, όμως θα αποτελέσει ολέθριο λάθος εάν «ξεγράψουν» κάποιοι τους Bottas και Perez. Ειδικά ο Μεξικανός θα μπορούσε στο Σακχίρ να είχε κάνει μεγάλες… ζημιές, εάν δεν είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με το μονοθέσιό του πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας!

Από εκεί κι έπειτα, μεγάλες μάχες θα δοθούν και στο midfield με McLaren και Ferrari να δείχνει πολύ βελτιωμένες συγκριτικά με το 2020, με την Aston Martin να θέλει αρκετή δουλειά για να επιστρέψει στη διεκδίκηση βάθρων, με την Alpine να αναζητά τρόπο να διώξει την κακοδαιμονία που την κυνήγησε στον πρώτο αγώνα, με την AlphaTauri να δείχνει πολύ δυνατή και με την Alfa Romeo να εξελίσσεται σε ευχάριστη έκπληξη σε αυτό το ξεκίνημα της χρονιάς.

ΚΙ αν υπάρχει μία εικόνα που ο υπογράφων κρατά από αυτόν τον αγώνα στο Μπαχρέιν είναι αυτή με τους δύο «σαραντάρηδες» Fernando Alonso και Kimi Raikkonen και τον «σε λίγα χρόνια σαραντάρη» Sebastian Vettel να μάχονται… δίχως αύριο για μια θέση στη δεκάδα!

Αν πιλότοι τόσο «χορτασμένοι» όσοι δαύτοι, δίνουν τέτοιες μάχες μέσα στις πίστες, τότε δεν μπορούμε παρά να αισιοδοξούμε ξεκάθαρα για το μέλλον.