Grand Prix Ιταλίας 2020: Ποιός είπε ότι η Formula 1 είναι βαρετή;


Απόλυτα ανατρεπτικό το ιταλικό γκραν πρι, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο πέρασμα των πρωταγωνιστών του από την θρυλική "Parabolica"...

Μακάρι να μην τελείωνε ποτέ, κι ας χρειάστηκε να μείνουμε σχεδόν… διπλάσιο χρόνο μέσα στο μπουθ για την περιγραφή του! Το ιταλικό γκραν πρι ήταν απλά μαγικό! Ήταν η επιτομή της ανατροπής, ήταν αυτό που όλοι όσοι λατρεύουμε τη Formula 1 θέλουμε να παρακολουθούμε.

Μα πιο πολύ απ’ όλα, ήταν η πιο ηχηρή απάντηση προς όλους όσοι επιμένουν ότι η Formula 1 είναι… βαρετή. Έχετε να πείτε τώρα κάτι; Μήπως, τελικά, η Formula 1 δεν είναι καθόλου βαρετή, απλά πρέπει να μην κυριαρχεί απόλυτα μία ομάδα ώστε να βλέπουμε ωραία γκραν πρι;

Ίσως να είναι κι έτσι. Σίγουρα, όσα συνέβησαν στη Μόντσα ήταν απλά εκπληκτικά. Η κατάργηση των party modes είχε αποτέλεσμα. Όχι στις κατατακτήριες, αλλά στον αγώνα, καθώς ο Bottas δεν μπορούσε να κάνει το μοτέρ της Mercedes να δουλέψει σωστά, διότι ο Verstappen ήταν κάπου… χαμένος σε όλον τον αγώνα –όσο αγωνίστηκε, τουλάχιστον- και διότι φάνηκε πως είναι ένας τρόπο να ξεδιπλώσουν οι πιλότοι το ταλέντο τους.

Το έκανε ο Gasly, το έκανε ο Sainz, το έκανε ο Stroll, το έκανε ο Hamilton, ο οποίος παρά το (σπάνιο) λάθος της ομάδας του που τον έβαλε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών ενώ ήταν ακόμα κλειστό το «παράθυρο» για είσοδο στο πιτ λέιν, έκανε επική αντεπίθεση και όχι μόνο μπήκε στους βαθμούς, αλλά σε λίγο θα προσπερνούσε ακόμα και τοn Bottas.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Grand Prix Ιταλίας: Ο Gasly ανέβασε τους Ιταλούς στους επτά ουρανούς

Η Formula 1 τα τελευταία χρόνια έχει την ευτυχία να διαθέτει στις τάξεις της ορισμένους από τους πιο ταλαντούχους πιλότους που έχουμε δει εδώ και δεκαετίες. Έχει και ορισμένους από τους πιο έμπειρους. Κι αυτός ο συνδυασμός μπορεί να μας προσφέρει συναρπαστικές μονομαχίες μέσα στις πίστες. Αρκεί να μην κάνει… βαρετούς τους αγώνες η παντοκρατορία του ενός.

Κι αν ο Lewis Hamilton έβγαλε το καπέλο στον Gasly δημοσίως για τη νίκη του, στη Mercedes μάλλον θα ήθελαν ακόμα ένα εύκολο «1-2», το οποίο δεν ήρθε. Όμως αν αισθάνονται στη Mercedes στενοχωρημένοι, τι να πουν και στη Ferrari;

Διπλή εγκατάλειψη για τη «σκουντερία», δεύτερη φέτος έπειτα από το γκραν πρι της Στυρίας, με πρόβλημα στα φρένα για τον Vettel, με τρομακτική έξοδο για τον Leclerc και με τον Mattia Binotto να δηλώνει απογοητευμένος για την εικόνα της ομάδας του. Μπορεί να επανέλθει στα καλά αποτελέσματα η Ferrari; Ιδού η απορία.

Τουλάχιστον η «σκουντερία», μεριμνώντας ίσως και για την γενικότερη εικόνα της, απέσυρε την έφεση επί της απόφασης της FIA για την Racing Point. Θα έμεναν μόνοι τους απέναντι στη FIA οι Ιταλοί και σίγουρα ειδικά σε μια τέτοια στιγμή δεν θέλουν να ανοίξουν ακόμα ένα μέτωπο.

Φυσικά δεν μπορούμε να μην σταθούμε και στο δακρυσμένο «αντίο» της Claire Williams στη Formula 1. Ένα τεράστιο κεφάλαιο στην ιστορία του σπορ έκλεισε, με την Claire να ηγείται για τελευταία φορά της ομάδας που δημιούργησε ο πατέρας της, ο Sir Frank, πριν από 43 χρόνια.