Ο Έντσο ήδη θα είχε πάρει «σκούπα»…


Λάθη, λάθη, λάθη… Μόνον τούτη η λέξη μπορεί να περιγράψει τη φετινή εικόνα της Ferrari μέσα στις πίστες. Ό,τι με κόπο «χτίζουν» καθημερινά στο Μαρανέλο όσοι σχεδιάζουν, κατασκευάζουν, εξελίσσουν και τελειοποιούν το μονοθέσιο της «σκουντερία», το σκορπούν με ευκολία στους πέντε ανέμους οι εμπλεκόμενοι με το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι.

Τι να πει κανείς για τη Σιγκαπούρη; Ναι, ο Λιούις Χάμιλτον έκανε έναν επικό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και πήρε μια pole που… προσγείωσε ανώμαλα τους Ιταλούς. Ακόμα πιο άσχημα, όμως, θα πρέπει να αισθάνθηκαν διότι δεν έχασαν μόνον από τον Χάμιλτον, αλλά και από τον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Φέτελ, ο οποίος φέτος ούκ ολίγες φορές έχει αδικήσει τον εαυτό του με τα λάθη πίεσης που έχει κάνεις σε αγώνες όπως αυτός του Μπακού, ή στη Γαλλία και τη Γερμανία, έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να καλύψει τη χασούρα, προσπερνώντας τον Ολλανδό πριν βγει το safety car στην πίστα. ΚΙ εκεί που οι «τιφόζι» άρχισαν να αναθαρρούν και να θεωρούν πως θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη το «finger boy», ήρθε το… pit wall της «σκουντερία» για βάλει το χεράκι του και να χύσει την καρδάρα με το γάλα.

Ultrasoft γόμα ήταν η επιλογή των υπευθύνων στρατηγικής της Ferrari, οι οποίοι για ακόμα μία φορά πιάστηκαν αδιάβαστοι και έκανα ένα λάθος που στοίχισε στον Φέτελ όχι μόνο τη νίκη, αλλά και τη δεύτερη θέση που κατέληξε στον Φερστάπεν. Διότι, πολύ απλά, στη Mercedes επέλεξαν τη soft και έδωσαν στον Χάμιλτον τα λάστιχα με τα οποία θα τερμάτιζε… δια περιπάτου τον αγώνα όντας νικητής.

Το βέβαιο είναι πως πλέον στο Μαρανέλο δεν χρειάζεται απλά να υπερβούν τους εαυτούς τους και να δώσουν στον φέτελ ακόμα πιο πολλά «όπλα» στα χέρια του. Δεν αρκεί ο Γερμανός να συγκεντρωθεί, να οδηγήσει όπως πολύ καλά γνωρίζει και να αποφύγει τα λάθη πίεσης που έχει κάνει πολλάκις φέτος. Χρειάζονται και… ατυχίες της Mercedes, ώστε να μπορέσουν να πάρουν τους δύο τίτλους.

Πάντως με αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν φέτος στη Ferrari, σε μια χρονιά κατά την οποία δίχως αμφιβολία διαθέτει το κορυφαίο μονοθέσιο στο grid, ένα είναι βέβαιο: ο αείμνηστος Έντσο Φεράρι θα είχε πάρει ήδη τη… σκούπα του και θα είχε αρχίσει τις εκκαθαρίσεις…