Σοκαρισμένος!


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ ΣΠΑ ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ. Ο LEWIS HAMILTON ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟΥ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ… ΑΠΙΑΣΤΟ SEBASTIAN VETTEL. Ο MARTIN BRUNDLE ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ VETTEL ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟΝ HAMILTON.

Ο Βρετανός δείχνει σοκαρισμένος! Από τις σπάνιες φορές που ο Hamilton δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη, δίχως στην πραγματικότητα να έχει συμβεί κάτι που του «χάλασε» τον αγώνα, όπως π.χ. μια επαφή με άλλον πιλότο. Ή μήπως είχε συμβεί κάτι;

Προφανώς! Ο Hamilton δεν μπορούσε να πει πολλά, πολλά απλά διότι ήταν η πρώτη φορά όλα αυτά τα χρόνια κατά τα οποία η Ferrari βρισκόταν σε «δευτερότριτο» ρόλο, κατά την οποία η «σκουντερία» έδειξε πως όχι μόνο είναι ταχύτερη από τη Mercedes, αλλά η διαφορά είναι μεγάλη. Πολύ μεγάλη.

Η Ferrari επέστρεψε στις νίκες στο Σπα έπειτα από εννέα χρόνια και την πρωτιά του Kimi Raikkonen στον αγώνα του 2009. Έκτοτε δεν είχε καταφέρει να πανηγυρίσει πρωτιά στο Βέλγιο. Μέχρι σήμερα. Και για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια η «σκουντερία» έδειξε κάτι που ίσως να είναι πολύ πιο σημαντικό από καθαυτή τη νίκη: πως κατά τη διάρκεια της θερινής διακοπής η ομάδα συνέχισε να «δουλεύει».

Τα περασμένα χρόνια ένα από τα μεγάλα προβλήματα της Ferrari ήταν πως… έμεναν στις διακοπές! Μετά το διάλειμμα των τεσσάρων εβδομάδων οι Ιταλοί έχαναν… τ’ αυγά και τα πασχάλια! Και μαζί τους και τους τίτλους, μιας και την ώρα που οι υπόλοιποι βελτιώνονταν, η Ferrari έμενε πίσω.

Φέτος κι αυτό δείχνει να αλλάζει. Η Ferrari παρουσίασε στο Σπα το «C Spec» του κινητήρα της που δείχνει πως είναι ακόμα πιο δυνατός από αυτόν της Mercedes. Κι αν αναλογιστεί κανείς πως έπεται η –εξίσου απαιτητική όσον αφορά στην απόδοση της μονάδος ισχύος- Μόντσα, γίνεται αντιληπτό πως η Ferrari έχει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνει την αντεπίθεσή της.

Απαιτείται, βεβαίως, και λίγη δόση τύχης, η οποία έλειψε από τον Kimi Raikkonen στο Σπα, μιας και είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται νωρίς εξαιτίας κλαταρίσματος που προκάλεσε (άθελά του) ο Daniel Ricciardo.

Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε αφενός στην πολύ μεστή εμφάνιση του Max Verstappen, ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αφετέρου στο άκρως επιτυχημένο restart της Force India, με τους Sergio Perez και Esteban Ocon να καταλαμβάνουν την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Όσο για την επεισοδιακή εκκίνηση του αγώνα, είναι προφανές πως κάτι δεν πήγε καλά με το σύστημα πέδησης της Renault του Nico Hulkenberg, ο οποίος χτύπησε τον Alonso, ο Fernando απογειώθηκε και πέρασε πάνω από τη Sauber του Charles Leclerc για να αποδειχθεί για πρώτη φορά στη Formula 1 πόσο σημαντική ήταν η απόφαση για την προσθήκη του halo στα μονοθέσια…

                                                              

Δείτε επίσης