Minimal design, καθαρές γραμμές, ευρύχωρο εσωτερικό!


Το αμάξωμα ενός όγκου είναι το χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Jazz e:HEV και το απέριττο design, ακολουθώντας τις βασικές λειτουργικές και στιλιστικές αρχές που εισήγαγε το Honda e.

  • 19/4/2021

Φυσικές, ζωηρές γραμμές εκτείνονται οριζόντια κατά μήκος των πλευρών του νέου Jazz και του Crosstar, αποτυπώνοντας μία φρέσκια σχεδίαση. Οι πιο απότομες, πιο κάθετες γραμμές τονίζουν το πίσω φτερό και τα τόξα των θόλων των τροχών, ενισχύοντας οπτικά το φαρδύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου και την αίσθηση σταθερότητας. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος απηχεί τις καθαρές γραμμές του εμπρός τμήματος με μία κομψή, νέα οριζόντια διάταξη των φωτιστικών σωμάτων και μία διακριτική αεροτομή οροφής.

Χάρη στις νέες δομικές τεχνολογίες, η κολόνα Α είναι μισή σε πλάτος συγκριτικά με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, βελτιώνοντας την οριζόντια ορατότητα προς τα εμπρός. Η καλαίσθητη σχεδίαση της κολόνας Α είναι αποτέλεσμα της πολύ βελτιωμένης στρεπτικής ακαμψίας και νέων δομικών τεχνολογιών που μεταφέρουν τα φορτία πρόσκρουσης προς τα ειδικά σχεδιασμένα σημεία κατάρρευσης.

Έξυπνη χωροταξία, απαράμιλλη ευρυχωρία κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό

Τα κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας, που ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα των προηγούμενων γενιών, διατηρούνται στο έπακρο και στη νέα γενιά, που διαθέτει χώρους και ανέσεις αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση) ξεκινά από 298 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.203 λίτρα (πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέτρηση μέχρι την οροφή). Αυτό επιτεύχθηκε με την έξυπνη διάταξη των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα.

Ιδιαίτερη συμβολή είχε η σύμπτυξη του συστήματος εισαγωγής κινητήρα, του συστήματος μετάδοσης συμπεριλαμβανομένης της γεννήτριας και του ηλεκτροκινητήρα, και της μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) για την εξοικονόμηση πρόσθετου χώρου, με αποτέλεσμα η βοηθητική μπαταρία 12V να χωρέσει στο διαμέρισμα του κινητήρα. Αυτή η έξυπνη διάταξη υλοποιήθηκε με τη χρήση υπερσύγχρονων ημιαγωγών για την μονάδα ελέγχου ισχύος.

Κάτι το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας ήταν η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα - μοναδικό στην κατηγορία. Με τον τρόπο αυτό, το Jazz να διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία.

Σημείο αναφοράς στο εσωτερικό του νέου Jazz e:HEV είναι ο απέριττος, φιλικός προς τον χρήστη πίνακας οργάνων. Το φαρδύ υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας παραπέμπει σε εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών. Νέα, φαρδύτερα και καλύτερης στήριξης εμπρός καθίσματα περιλαμβάνουν ειδικά μαξιλάρια στήριξης, αντικαθιστώντας το προηγούμενο σύστημα με ελατήρια, για πιο ξεκούραστα μακρινά ταξίδια.

Η βελτιωμένη σχεδίαση των πίσω καθισμάτων και η πιο παχιά επένδυση αυξάνουν την άνεση για τους πίσω επιβάτες. Η λεπτή σχεδίαση των κολόνων A βελτιώνει την οριζόντια ορατότητα, ενώ το άφθονο φυσικό φως που εισέρχεται από τις μεγάλες επιφάνειες του παρμπρίζ και τα εμπρός φινιστρίνια ενισχύουν την αίσθηση ευρυχωρίας μέσα στην καμπίνα.

Τα σημεία αναφοράς στο εσωτερικό του νέου Jazz e:HEV είναι τα εξής:

  • Χρήση premium υλικών στο εσωτερικό σε ταμπλό, χειριστήρια, πλαστικά. Συνδυασμός υφάσματος-δέρματος στα καθίσματα από τη μεσαία έκδοση.
  • Ηχομόνωση σε επίπεδο ανώτερης κατηγορίας. Εκτεταμένη χρήση μονωτικών και απορροφητικών υλικών. Παχύτερα κρύσταλλα.
  • Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία 'Yoo no bi' ένα προϊόν που έχει τη δύναμη να αναβαθμίζει τις καθημερινές ζωές όσων το χρησιμοποιούν
  • Η κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση επιτυγχάνει μείωση θορύβου στο εσωτερικό, αλλά και χαμηλή οπισθέλκουσα και μείωση κατανάλωσης.
  • Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων οδηγού 7''.
  • Αυξημένο πάχος των καθισμάτων για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη στήριξη.