Αυτό είναι το πιο φθηνό τετρακίνητο SUV στην Ελλάδα – Κοστίζει 17.480 ευρώ


Ένα υπερυψωμένο αυτοκίνητο πόλης, με άνετους -για την κατηγορία- χώρους, μόνιμη τετρακίνηση και μοναδικά χαρακτηριστικά.

  • 1/12/2023

Είναι η κατηγορία που πρωταγωνιστεί εδώ και χρόνια στις πωλήσεις, έχοντας αποσπάσει ένα σημαντικό κομμάτι της εμπορικής «πίτας». Τα SUV τραβάνε σαν «μαγνήτης» το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, κυρίως λόγω της άνεσης που προσφέρουν από την υπερυψωμένη θέση οδήγησης, αλλά και για την -έστω και ελάχιστα σε κάποιες περιπτώσεις - αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Οι επιλογές είναι πολλές και οι εταιρείες φορτώνουν τις γκάμες με προτάσεις ώστε να προσελκύσουν πελάτες. Με τις τιμές των νέων αυτοκινήτων να... έχουν τραβήξει την ανηφόρα, ψάξαμε και βρήκαμε το πιο φθηνό τετρακίνητο SUV στην ελληνική αγορά.

Αυτό είναι το Suzuki Ιgnis που στην κατηγορία του δεν αντιμετωπίζει μεγάλο ανταγωνισμό. Στην τετρακίνητη έκδοση το ιαπωνικό όχημα είναι διαθέσιμο με τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 Dualjet που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt, ενώ η κίνηση περνάει στους τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβώτιου ταχυτήτων των 5 σχέσεων.

Το σύνολο αποδίδει 83 PS στις 6.000 rpm, η μέγιστη ροπή είναι τα 107 Nm ενώ επιταχύνει το 0-100 km/h σε 12,8 sec. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 165 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι τα 5,4 lt/100 km ενώ οι εκπομπές CO2 τα 121 gr/km.

Παρά τις compact διαστάσεις το Ignis εμφανίζεται αρκετά άνετο στο εσωτερικό του. Ο ωφέλιμος χώρος στο πίσω κάθισμα είναι καλός χάρη και στη δυνατότητα να σύρεται έως και 16,5 cm (στις εξοπλιστικές εκδόσεις GL PLUS και GLX). Καθώς το πίσω κάθισμα αποτελείται από δύο τμήματα, αυτό μπορεί να γίνει και αυτόνομα για καθένα από αυτά.

Με αυτόν τον τρόπο δίνεται έμφαση είτε στον χώρο επιβατών είτε στο πορτμπαγκάζ, αντίστοιχα. Η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 204-490 lt, αναλόγως της θέσης που βρίσκεται το πίσω κάθισμα, ενώ η μέγιστη τιμή του φτάνει τα 1.086 lt όταν πέσουν οι πλάτες.

Η απόσταση του οχήματος από το έδαφος φτάνει τα 18,0 cm. Πάντως, ο οδηγός θα πρέπει να έχει κατά νου ότι το Ignis δεν είναι ένα καθαρόαιμο 4x4, όπως το Jimny λόγου χάριν, απλά διαθέτει σύστημα τετρακίνησης. Θα μπορέσει να κινηθεί απροβλημάτιστα σε χωματόδρομο, σε μέρος με αυξημένη κλίση και σε επιφάνεια με μειωμένο συντελεστή πρόσφυσης αλλά δεν θα πρέπει να ζητά περισσότερα από ό,τι μπορεί να του προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο.

Στον βασικό εξοπλισμό, μεταξύ άλλων, υπάρχουν σύστημα Engine Auto Stop & Start, πλευρικοί αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού και αερόσακοι κεφαλής τύπου «κουρτίνα», σύστημα START/STOP, σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control), θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, ράγες οροφής, κ.α.

Η αρχική τιμή του τετρακίνητου Suzuki Ignis στην Ελλάδα είναι τα 17.480 ευρώ για την βασική έκδοση GL, ενώ οι πιο «πλούσιες» GL PLUS και GLX ξεκινούν από 18.830 ευρώ και 20.280 ευρώ αντίστοιχα. Αν για κάποιους αυτά τα χρήματα είναι πολλά μπορούν να βγάλουν εκτός «κάδρου» την τετρακίνηση και να κοιτάξουν τις πιο προσιτές δικίνητες εκδόσεις. Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο πατώντας εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα 4 «μικρά» αυτοκίνητα που λείπουν από τους ελληνικούς δρόμους (photos)

10 diesel αυτοκίνητα με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (τιμές)

Το SUV που αλλάζει τα δεδομένα - Με 448 L χώρο αποσκευών και αρχική τιμή 18.950 ευρώ