Τα 8 μοντέλα που καταφθάνουν στην ελληνική αγορά και αξίζει να περιμένουμε!


Ποιά είναι τα οκτώ ολοκαίνουρια μοντέλα που αναμένουμε προσεχώς στην ελληνική αγορά και συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των αγοραστών. 

  • 12/11/2021

Καθώς πλησιάζουμε αισίως στο τέλος του 2021 και με την πανδημία να επελαύνει ξανά και την κρίση με την έλλειψη ηλεκτρονικών chip να μαστίζει την παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου, τα πράγματα για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου δε θα μπορούσαν να είναι δυσκολότερα.

Με βάση όμως τα επίσημα στοιχεία και τις προβλέψεις των ανθρώπων της αγοράς, που κάνουν λόγο για 100.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το 2021, αυτή φαίνεται να αντιστέκεται και να παρουσιάζει ένα καλό πρόσωπο.

Δύο μήνες πριν κλείσει η φετινή χρονιά λοιπόν, πάμε να δούμε τα 5 πιο αναμενόμενα μοντέλα της ελληνικής αγοράς που θα μας απασχολήσουν και το 2022.

Dacia Duster

Το ανανεωμένο Dacia Duster έρχεται με μικρές αισθητικές αλλαγές. Αυτές είναι αρκετά περιορισμένες και εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα με τη νέα LED υπογραφή των φώτων ημέρας, τους προφυλακτήρες, τη μάσκα, αλλά και τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 15 ή 16 ιντσών. Παράλληλα, στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικότερα υλικά και μία νέα οθόνη αφής 8,9 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική Ambiance.

Το ανανεωμένο Dusterπροσφέρεται στη χώρα μας με δύο βενζινοκινητήρες TCe 1.000 κυβικών και 90 ίππων και 1.300 κυβικών με 150 ίππους, με τον τελευταίο να συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EDC.

Ο 1.000αρης ΤCe διατίθεται και με υγραέριο LPG με απόδοση 100 ίππων, ενώ υπάρχει τέλος και μία διαθέσιμη diesel έκδοση με τον 1.5 Blue dCi που αποδίδει 115 ίππους.

Η τιμή εκκίνησης για τη βασική έκδοση 1.0 TCe 90 PS Ambiance είναι στα 15.990 ευρώ. Αυτή περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό μεταξύ άλλων: ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, Hill Start Assist, ένδειξη προτεινόμενης σχέσης, ραδιόφωνο 4 ηχείων, Bluetooth, θύρες USB και φώτα τεχνολογίας LED.

Σημειώνεται ότι το νέο Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης.

Αναλυτικά οι τιμές του ανανεωμένου Dacia Duster στην ελληνική αγορά

Ford Fiesta

Η Fordανανέωσε αισθητικά το Fiestaμε πολλές ενέσεις τεχνολογίας και εξηλεκτρισμού. Το δημοφιλές supermini της Fordξεχωρίζει από το νέας σχεδίασης καπό με το αυξημένο ύψος, ενώ το μπλε οβάλ σήμα της Fordέχει μετακομίσει από το καπό και πλέον βρίσκεται εντός της μάσκας.

Πλέον υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων του Fiesta, με ξεχωριστές λεπτομέρειες και διαφορετική μάσκα για τις Trend, Titanium, ST-Line και Active, ενώ διατίθενται και τα πακέτα Vignale για τις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Active. Στάνταρ είναι οι LED προβολείς και φώτα ημέρας, ενώ τα προαιρετικά πίσω φώτα LED συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα. Επίσης, προαιρετικά διατίθενται και οι προβολείς Matrix LED με την αντιθαμβωτική λειτουργία.

Εντός, ξεχωρίζει ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων που προέρχεται από το Puma με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Οι τεχνολογίες και τα συστήματα υποβοήθησης είναι πολύ πλούσια και περιλαμβάνουν κυριολεκτικά τα πάντα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον γνωστό 1.000άρη EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα που διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις ισχύος 100, 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο 1.000άρης EcoBoost Hybrid των 125 ίππων διατίθεται και με 7τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.

Ford Focus

Νέα εμφάνιση, ήπια υβριδική τεχνολογία με 48-volt EcoBoost Hybrid κινητήρες, νέο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων Powershift και αναβαθμισμένο σύστημα infotainment είναι στο μενού του ανανεωμένου Focusπου διεκδικεί με αξιώσεις και πάλι την κορυφή της κατηγορίας.

Με νέο, πιο εκφραστικό σχεδιασμό, το ανανεωμένο Focus  διαθέτει επανασχεδιασμένο πρόσωπο με νέα LED φώτα στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και προβολείς ομίχλης για πιο καθαρό σχεδιασμό.

Οι μεγαλύτερες και πιο πολλές αλλαγές όμως έχουν γίνει εντός της καμπίνας με το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment SYNC 4. Αυτό φέρει μία μεγάλη οθόνη 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με υποστήριξη για over-the-air αναβαθμίσεις και είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Η μεγαλύτερη οθόνη έχει πλέον… βγάλει στη σύνταξη τα φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό.

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, το ανανεωμένο Focus  στις συμβατικές του εκδόσεις εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο 1.0 EcoBoost με απόδοση 125 και 155 ίππων, που συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων Powershift. Ο 3κύλινδρος EcoBoost Hybrid επωφελείται από την ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Εναλλακτικά, το 1.000άρι μοτέρ διατίθεται και χωρίς υβριδική υποβοήθηση με απόδοση 100 και 125 ίππων σε συνδυασμό με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Opel Astra

H Opelποντάρει πάρα πολλά στην νέα έκτη γενιά Astra. Το ολοκαίνουριο Astraακολουθεί τη νέα και πολύ ελκυστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel  που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Mokka. Το βασικό της γνώρισμα που την κάνει να ξεχωρίζει είναι αναμφίβολα η μάσκα τύπου Vizor στην πρόσοψη με τα γωνιώδη φώτα ημέρας.

Στην έκτη γενιά Astra τα πάντα είναι καινούργια, πέρα από την σχεδίαση και το πλαίσιο. Αυτό είναι το νέο EMP2, η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται και το νέο Peugeot 308, κάτι το οποίο περιμέναμε μετά την ενσωμάτωση της Opel  στον Όμιλο Stellantis. Οι αλλαγές στις διαστάσεις είναι μικρές, αρχίζοντας από το μήκος των 4,374 μέτρων, το νέο Astra είναι μόλις 4,0 χιλιοστά μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, παρά το αυξημένο μεταξόνιο των 2.675 χιλιοστών ( 13 χιλιοστά από το προηγούμενο μοντέλο).

Η νέα γενιά Astra σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στην έδρα της Opel στο Russelsheim, όπου θα ξεκινήσει και η παραγωγή φέτος το φθινόπωρο. Στο νέο μοντέλο εισάγονται καινοτομίες όπως για παράδειγμα η πιο εξελιγμένη έκδοση του προσαρμοζόμενου συστήματος φώτων Intelli-Lux LED  με 168 στοιχεία LED.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα 3κύλινδρα σύνολα βενζίνης των 1.200 κυβικών με απόδοση 110 και 130 ίππων, καθώς και τον diesel των 1.500 κυβικών που εδώ θα αποδίδει 102 ίππους. Το κιβώτιο είναι σε όλες τις εκδόσεις ένα 6τάχυτο χειροκίνητο ως στάνταρ, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται στα ισχυρότερα σύνολα ένα αυτόματο 8 σχέσεων.

Οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις θα έχουν ως στάνταρ επιλογή το αυτόματο κιβώτιο και θα κινούνται από τα υβριδικά σύνολα που βασίζονται στον 4κύλινδρο των 1.600 κυβικών και αποδίδουν συνδυαστικά 224 ή 300 ίππους.

Το νέο Opel Astra θα έρθει στην Ελλάδα στις αρχές του 2022.

Peugeot 308

Το ολοκαίνουριο Peugeot 308 είναι η καλύτερη έκφραση της premium αύρας που θέλει να φέρει σε όλα της τα μοντέλα η γαλλική εταιρεία και ξεκίνησε με τα 2008 και 3008. Εμφανισιακά, δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν και αποπνέει έναν αέρα που βρίσκουμε μόνο στα premium μοντέλα της κατηγορίας με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του.

Δεν θέλει να δείχνει καθόλου γερμανικό και αυστηρό και αυτό είναι παραπάνω από εμφανές, χάρη στην avant-garde γαλλική αισθητική σε κάθε σημείο του αμαξώματος και του εσωτερικού. Το προτεταμένο ρύγχος και οι έντονες πτυχώσεις των φτερών κάνουν τη διαφορά στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω η ενιαία μονάδα που σχηματίζουν τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ευθέως πλην σαφώς στο μικρότερο σε διαστάσεις 208.

Εμφανής είναι και η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεών του και ειδικότερα του μεταξονίου, το οποίο κέρδισε 5,5 εκατοστά και του μήκους που αγγίζει πλέον τα 4,37 μέτρα. Αντιθέτως, το ύψος του αμαξώματος περιορίστηκε κατά 2 εκατοστά, δημιουργώντας μια πιο δυναμική και αεροδυναμική σιλουέτα.

Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές που παρατηρούνται στο εσωτερικό του νέου Peugeot 308 και ειδικότερα στην αρχιτεκτονική του περίφημου i-cockpit. O ψηφιακός πίνακας οργάνων εξακολουθεί αν βρίσκεται ψηλότερα από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, ωστόσο, στην κεντρική κονσόλα η ψηφιακή οθόνη αφής έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα.

Ο γεωμετρικός σχεδιασμός των επιφανειών του ταμπλό είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που καθιστούν το cockpit του νέου Peugeot 308 ξεχωριστό, ενώ είναι προφανές ότι οι Γάλλοι έχουν επενδύσει και στην αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, τοποθετώντας το πλέον στην καρδιά της κατηγορίας των premium μικρομεσαίων hatchbacks.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, στην κορυφή της γκάμας του νέου Peugeot 308 θα τοποθετηθεί το plug-in υβριδικό σύνολο απόδοσης 225 ίππων, συνδυάζοντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο ίδιος συνδυασμός θα προσφέρεται και σε εκδόσεις 180 ίππων προσφέροντας και σε αυτήν την περίπτωση τη δυνατότητα κάλυψης μιας απόστασης 50 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Στη βάση της γκάμας του νέου Peugeot 308 τον πρώτο λόγο θα έχουν οι 3κύλινδροι PureTech κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων με απόδοση 100 και 130 ίππων και o diesel του 1,5 λίτρου. Το παρόν δηλώνει για μία ακόμα φορά το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο ανάλογα με την έκδοση θα προσφέρεται στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Το νέο Peugeot 308 αναμένεται στη χώρα μας πριν το τέλος του 2021.

Renault Megane E-TECH

Το εντελώς νέο και πρωτοποριακό Megane E-Tech, είναι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Renault  που είναι ένα μείγμα από παραδοσιακό μικρομεσαίο hatchback της κατηγορίας C και crossover. Το μήκους 4,21 μέτρων Megane E-Tech διατηρεί τις διαστάσεις ενός τυπικού μικρομεσαίου hatchback και υπόσχεται πλούσιους χώρους στο εσωτερικό, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων.

Το γαλλικό ηλεκτρικό μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Nissan Ariya και θα είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις μπαταριών, μία με  ενεργειακή χωρητικότητα 40 kWh και μία μεγαλύτερη των 60 kWh. Με την τελευταία, η μέγιστη αυτονομία θα φτάνει κατά τον κύκλο WLTP τα 470 χιλιόμετρα, όταν με τη μικρότερη θα αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα. Η Renault μάλιστα, δίνει εγγύηση για τη μπαταρία διάρκειας 8 ετών.

Η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς και προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 130 ίππους και 250 Nm ροπής στη βασική έκδοση και 218 ίππους (με 300 Nm) στην ισχυρότερη. Με τη δεύτερη το κλασικό 0-100 θα έρχεται σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα.

Από το πλάι ξεχωρίζουν οι τεράστιες ζάντες των 20 ιντσών, ενώ οι χειρολαβές για τις εμπρός πόρτες είναι κρυμμένες και ανοίγουν αυτόματα, όταν οι πίσω κρύβονται στην πίσω κολώνα.  Στο εσωτερικό δεσπόζει η μεγάλη αλά tablet οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ μία δεύτερη οθόνη 12,3 ιντσών εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων.

Το νέο Renault Megane E-Tech θα είναι διαθέσιμο εμπορικά από το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Skoda Fabia

Η νέα τέταρτης γενιάς Skoda Fabia, έρχεται ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία της τόσο τεχνολογικά, όσο και σε ποιοτικό επίπεδο. Για πρώτη φορά, είναι βασισμένη στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group και με εμφανώς μεγαλύτερες διαστάσεις, η νέα Fabiaείναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Οι κλασικές αξίες της μάρκας, όπως η εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, η υψηλή λειτουργικότητα και ευχρηστία καθιστούν τη νέα Fabiaένα απόλυτα ολοκληρωμένο μοντέλο στην κατηγορία της.

Με μήκος 4,11 μέτρα, πλάτος 1,78 μ. και μεταξόνιο 2,56 μ., υπόσχεται να προσφέρει άφθονους χώρους στο εσωτερικό. Ο χώρος αποσκευών, o οποίος ήταν ήδη o μεγαλύτερος στην κατηγορία, απέκτησε επιπλέον 50 λίτρα, φτάνοντας σε χωρητικότητα τα 380 λίτρα.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με πέντε βενζινοκινητήρες από την τρέχουσα γενιά EVO του Volkswagen Group, 1.0 MPI ή TSI ή 1.5 TSI, με ισχύ από 65 PS έως 150 PS. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων που διαθέτει και paddles στο τιμόνι.

Η νέα Skoda Fabia αναμένεται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.

Toyota Yaris Cross

Το εντελώς νέο και ίσως πιο αναμενόμενο μοντέλο όλων δεν είναι άλλο από το νέο compact crossover της Toyota, Yaris Cross. Πατώντας πάνω στα χνάρια του επιτυχημένου Yaris, το Yaris Cross προσφέρει όλα όσα επιθυμούν οι αγοραστές της σημερινής εποχής. Οικονομία, υπερυψωμένο αμάξωμα και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εμφάνιση και στιλ crossover, όλα αυτά σε ένα ασυναγώνιστο πακέτο με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Toyota.

Σχεδιασμένο στο διάσημο πλέον σχεδιαστικό κέντρο της Toyota  στη Νίκαια της Γαλλίας, ED2 το νέο compact SUV δείχνει από κοντά πολύ πιο όμορφο από τις φωτογραφίες. Με μήκος 4,18 μέτρα, έχει σχεδιαστικά γονίδια από τα SUV της μάρκας αλλά σε μια πιο minimal προσέγγιση. Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Toyota  στη Γαλλία, εκεί που παράγεται και το απλό Yaris, αποτελεί προϊόν μιας επένδυσης 400 εκατομμυρίων ευρώ και βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-B του Yaris αλλά με όλες τις διαστάσεις, πλην του μεταξονίου στα 2,56 μέτρα, αυξημένες συγκριτικά.

Το νέο Yaris Crossβρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της Toyota στη χώρα μας, όπως σας έχουμε ενημερώσει πρώτοι με τιμές που έχει ήδη ανακοινώσει η ελληνική αντιπροσωπεία της εταιρείας.

Το νέο Toyota Yaris Cross 1.5 στη βασική του έκδοση Active με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 125 ίππων ξεκινά από τα μόλις 17.300 ευρώ (600 ευρώ επιπλέον το μεταλλικό χρώμα) με μηχανικό κιβώτιο και 18.850 με αυτόματο, ενώ η πρώτη υβριδική έκδοση Yaris Cross Hybrid Active με 116 ίππους και το e-CVT κιβώτιο, ξεκινά από τα 20.150 ευρώ. Η δε πρώτη έκδοση με την τετρακίνηση AWD-i Yaris Cross Hybrid Style AWD ξεκινά από τα 25.900 ευρώ.

Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Toyota Yaris Cross.