Mercedes-Benz A 35 AMG: 0-100 σε 4,7’’ και 300 PS


Η μικρότερη AMG στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο σαλόνι του Παρισιού στις 2 Οκτωβρίου. Οι πωλήσεις ξεκινούν αρχές 2019.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 20/9/2018

Το θερμόμετρο ανεβαίνει στην γκάμα της ολοκαίνουργιας A-Class αφού λίγους μήνες μετά το λανσάρισμά της ανακοινώθηκε και η έκδοση A 35 AMG. Προς το παρόν αυτό είναι το ισχυρότερο «μέλος» μιας και αναμένεται από του χρόνου η κορυφαία A 45 AMG. Παρά ταύτα η A 35 δεν φαίνεται να υπολείπεται σε τίποτα οπτικά αφού η AMG φορεσιά της διαθέτει ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, «φούστες», διπλές απολήξεις, πίσω αεροτομή κ.α.

Περνώντας κάτω από το καπό συναντάμε μια πιο ήπια εκδοχή του νέου δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα που στην A 35 AMG αποδίδει 306 PS/5.800 rpm και 400 Nm/3.000 rpm. Σχετικά με τις επιδόσεις η διαδικασία των 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,7 sec με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει την γνωστή περιορισμένη τελική στα 250 km/h. Η ισχύς περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του νέου 4Matic που έχει νέο πολύδισκο ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και κατανομή 50:50 σε κανονικές συνθήκες κίνησης.

Την μετάδοση αναλαμβάνει το κιβώτιο DCT-7G με την περιποίηση της AMG για τάχιστες αλλαγές. Το σύστημα πέδησης έχει τετραπίστονα μπροστά φρένα και μονοπίστονα πίσω με δίσκους 350 mm και 330 mm, αντίστοιχα. Το σύστημα παραμετροποίησης AMG Dynamic Select προσφέρει τέσσερα προφίλ οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport και Individual) όταν η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι προαιρετική. Ανάλογα με το προφίλ μεταβάλλονται τα χαρακτηριστικά του σασί (απόκριση κινητήρα, λειτουργία κιβωτίου, «βάρος» τιμονιού), καθώς και ο ήχος στα δύο πιο σπορ προγράμματα.

Φυσικά οι πιο απαιτητικοί έχουν να επιλέξουν διάφορα καλούδια από μια μακριά λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό. Ένα από αυτά είναι το AMG Track Pace που προσφέρει στον οδηγό την δυνατότητα καταγραφής των επιδόσεων του με την βοήθεια του συστήματος GPS. Από εκεί και πέρα στο εσωτερικό με τα πολύ όμορφα σπορ καθίσματα κυριαρχεί ο AMG αέρας με αρκετό χρώμιο και δυναμικές πινελιές. Εδώ το σύστημα MBUX με τις τρεις οθόνες έχει ένα διευρυμένο μενού ώστε ο οδηγός να πληροφορείται για την κατάσταση του μοτέρ, το στήσιμο του αυτοκινήτου, τις πλευρικές επιταχύνσεις κ.α.