Τιμή που είναι προσαρμοσμένη φυσικά στο βιοτικό επίπεδο της χώρας, όπου το όποιο μεταφορικό μέσο είναι και το μέσο που θα βοηθήσει στις περισσότερες περιπτώσεις να προκύψει το εισόδημα μια ολόκληρης οικογένειας.
Φυσικά για να επιτευχθεί αυτό το κόστος αγοράς δεν υπάρχουν σύγχρονες αναρτήσεις αλλά η πατροπαράδοτη πίσω με τα διπλά αμορτισέρ που πάντως είναι ανθεκτική στη σκληρή χρήση και την υπερφόρτωση, ενώ φυσικά και τα δισκόφρενα είναι άγνωστα.
Προκειμένου όμως να υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθούν μεγάλες αποστάσεις το ρεζερβουάρ είναι πραγματικά μεγάλο -η χωρητικότητά του είναι περίπου 45% πιο μεγάλη σε σχέση με αυτή άλλων μοντέλων της μάρκας- και η σέλα σαφώς πιο άνετη, κάτι που είναι βέβαιο πως θα εκτιμήσει ο αναβάτης. Ανθεκτικός και με μειωμένες, για να μην πούμε πρακτικά ανύπαρκτες, ανάγκες συντήρησης είναι και ο κινητήρας των 110 cc.