Oι πρώτοι τριγμοί στην Dream Team της Honda


Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MARQUEZ – LORENZO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ, ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ HONDA, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ… ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!

  • KEIMENO: ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 3/7/2019

Όταν στα μέσα του 2016 η Ducati έκανε την κίνηση – ματ, συμφωνώντας με τον (μετέπειτα Παγκόσμιο Πρωταθλητή) Jorge Lorenzo, στο «κόκκινο στρατόπεδο» ήξεραν πως ο πήχης έμπαινε ψηλά. Η επένδυση των 25 εκατομμυρίων ευρώ για τον Ισπανό ήταν μεγάλη και οι προσδοκίες σημαντικές. Μόνο που δεν εκπληρώθηκαν.

Ο Lorenzo αποχώρησε έπειτα από δύο χρόνια στη Ducati, έχοντας μόλις τρεις νίκες με την ομάδα του Gigi Dall’ Igna. Όλοι έκαναν λόγο για το τέλος της καριέρας του πέντε φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Όλοι, εκτός από τον Albero Puig.

Η συμφωνία του επικεφαλής της Honda με τον Lorenzo τάραξε τα νερά. Η παρουσίαση της ομάδας τον περασμένο Ιανουάριο στη Μαδρίτη ήταν φαντασμαγορική και πολλοί έκαναν λόγο για την ιαπωνική «Dream Team». Άλλωστε ο Lorenzo είναι ο μοναδικός αναβάτης ο οποίος έχει καταφέρει να κερδίσει τον Marc Marquez, στερώντας του τον τίτλο το 2016. Επομένως μια συνύπαρξη των Παγκόσμιων Πρωταθλητών της τελευταίας επταετίας, φάνταζε ως ιδανική για να εξασφαλίσει στη Honda έναν εύκολο τίτλο στους κατασκευαστές και στις ομάδες.

Γεγονός, εντούτοις, είναι πως τα πράγματα δεν έχουν εξελιχθεί έτσι. Η «Dream Team» είναι μόνο στα χαρτιά, με τον Marquez να παλεύει σχεδόν μόνος του για τους τίτλους. Τέσσερις νίκες, δύο δεύτερες θέσεις και μία εγκατάλειψη είχε ο Marc μέχρι τον αγώνα της Καταλονίας, την ώρα που ο Jorge όχι μόνον δεν έχει ανέβει στο βάθρο, αλλά αγνοεί τη λέξη… δεκάδα, έχοντας είτε εγκαταλείψεις (Όστιν και Καταλονία), είτε τερματισμούς εκτός της πρώτης δεκάδας. Ευτυχώς, δηλαδή, που στο MotoGP βαθμολογούνται οι πρώτοι 15 κι όχι οι δέκα, διότι η συγκομιδή του θα ήταν… μηδέν!

Πόσο μπορεί να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία; Αν δεν αλλάξουν τα δεδομένα, ίσως τερματιστεί στο φινάλε της τρέχουσας σεζόν. Ίσως και νωρίτερα. Άλλωστε ο Lorenzo δεν ήταν βασική επιλογή του Puig, ο οποίος στράφηκε στον Jorge όταν είδε τους τρεις αναβάτες τους οποίους αρχικά είχε βάλει στο «στόχαστρο» είτε να παραμένουν στις ομάδες τους (Dovizioso), είτε να επιλέγουν άλλες κι όχι τη Honda (Zarco στην ΚΤΜ και Mir στη Suzuki).

Δεν επέλεξαν τη Honda είπαμε; Λάθος. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την ιαπωνική ομάδα. Τουναντίον. Απλώς επέλεξαν να μην αποτελέσουν το «συμπλήρωμα» του Marquez στη Honda. Διότι αυτό θα συνέβαινε. Αυτό συμβαίνει και με τον Lorenzo, ο οποίος βλέπει την κλεψύδρα να αδειάζει…